- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od wczoraj od godziny 21.30 nie posiadam dostępu do Internetu. W urządzeniu FunBox od tego momentu ciągle miga na czerwono dioda od Internetu. Próby kontaktu przez fanpage a także BOK spełzły na niczym, gdyż przez bota zostałem odesłany na to forum. Z komentarzy pod jednym z postów Orange na fb wynika, że ten problem dotknął nie tylko mnie ale też innych mieszkańców mojej miejscowości - Gołdapi. Od wystąpienia tej awarii minęło ponad 14 godzin i tu pojawia się moje pytanie skierowane do pracowników Orange czy pracujecie nad jej usunięciem, gdyż tak jak napisałem przez kontakt z BOK nie udało mi się zgłosić tego problemu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
@Kaderian dzwoń na numer 19393 ja odezwie się robot to powtarzaj kilka razy chce rozmawiać z konsultantem bot przełączy cię do konsultanta . a to chodzi o światłowód ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
@Kaderian diagnostykę internetu można w aplikacji na telefon Mój Funbox zrobić > raport do Orange 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
@Anonim pisał że innych też ten problem u niego złapał to raczej podejrzewam że awaria 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
Nie chodzi o światłowód. W międzyczasie dowiedziałem się, że siostry koleżanka ma również ten sam problem. Spróbuję zadzwonić na podany przez Ciebie Citi numer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
ok tylko botowi powtarzaj kilak razy chce rozmawiać z doradcą i on cię przełączy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
Nie udało mi się. Podawałem numer telefonu stacjonarnego i po jego wprowadzeniu prosi mnie o jakiś 6 cyfrowy kod, którego nie mogę znaleźć, a gdy go nie podam to mnie automatycznie po chwili rozłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
@Kaderian te kod masz na wyciągu umowy 6 cyfrowy tak zwany numer identyfikacyjny
w linku masz pomoc jak go odnaleźć
https://www.orange.pl/omnibook/kody-do-autoryzacji-kod-pin-i-kod-abonencki#scrollNav-4
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
@Citi2017 z numerów, które znajdują się na wyciągu z umowy nie widzę takiego, który składałby się z 6 cyfr. Są jedynie dłuższe bądź krótsze ciągi cyfr:
- numer telefonu
- numer umowy (TEL i ciąg cyfr po nim
- Identyfikator (ID) Usługi TV i Neostrady
- kod abonencki
Żaden z tych wszystkich numerów jakie znajdują się na wyciągu z umowy nie składa się z 6 cyfr.
Edycja: W międzyczasie widzę, że podałeś mi link. Spróbuję za jego pomocą odnaleźć ten nieszczęsny numer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak Internetu - czerwona dioda przy @
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »