Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Blad w fakturze


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Blad w fakturze

Witam,

 

przy podpisywaniu umowy na neostrade w orange, Pani sprzedajaca mi ta usluge wprowadzila bledne dane do faktury na firme. Kiedy przyszla pierwsza faktura z blednymi danymi, poszedlem do salonu Orange zglosic blad. Pani napisala pismo i wyslala do Orange by Orange wyslalo mi korekte do faktury. Orange przyslalo mi maila ze poprawiona faktura zostala juz wyslana na moj adres korespondencyjny - 3 tygodnie temu. 

Pytanie: Czy dostane poprawiona fakture? Czy mam czekac dalej az zaczna mi naliczac odsetki ze nie zaplacilem jej?

Moja przygoda z Orange dopiero sie zaczela i cos czuje ze nie potrwa zbyt dlugo a szkoda

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18630
  • 186

Blad w fakturze

Trzy tygodnie to długo, zgłosiłbym się do BOK z tymi pytaniami.

Anonim

Nie dotyczy

Blad w fakturze

@filgan zadzwoń do bok i poproś o elektroniczny obraz faktury - niech wyśla Ci go na maila. Wydrukujesz ją i po sprawie. Sprawdź również w Mój Orange - tam jest również możliwość pobrana faktury - sprawdź czy masz już tam uwzględnioną korektę.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39028
  • 1390

Blad w fakturze

A masz e-fakturę na maila czy fakturę papierową?
Być może informacja o adresie korespondencyjnym oznaczała adres e-mail?