- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad w fakturze
Witam,
przy podpisywaniu umowy na neostrade w orange, Pani sprzedajaca mi ta usluge wprowadzila bledne dane do faktury na firme. Kiedy przyszla pierwsza faktura z blednymi danymi, poszedlem do salonu Orange zglosic blad. Pani napisala pismo i wyslala do Orange by Orange wyslalo mi korekte do faktury. Orange przyslalo mi maila ze poprawiona faktura zostala juz wyslana na moj adres korespondencyjny - 3 tygodnie temu.
Pytanie: Czy dostane poprawiona fakture? Czy mam czekac dalej az zaczna mi naliczac odsetki ze nie zaplacilem jej?
Moja przygoda z Orange dopiero sie zaczela i cos czuje ze nie potrwa zbyt dlugo a szkoda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad w fakturze
Trzy tygodnie to długo, zgłosiłbym się do BOK z tymi pytaniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad w fakturze
@filgan zadzwoń do bok i poproś o elektroniczny obraz faktury - niech wyśla Ci go na maila. Wydrukujesz ją i po sprawie. Sprawdź również w Mój Orange - tam jest również możliwość pobrana faktury - sprawdź czy masz już tam uwzględnioną korektę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blad w fakturze
Być może informacja o adresie korespondencyjnym oznaczała adres e-mail?