- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria swiatlowodu, czas naprawy 6 dni
Mojej koleżance wczoraj przestał działać internet światłowodowy (zaplalila się czerwona dioda - światłowód) poprosiła mnie o pomoc, kazałem jej zrestartować funboxa i przywrócić do ustawień fabrycznych - nie pomogło. Później zgłosiła sprawę na BOK, powiedzieli jej ze dziś ma przyjechać technik i zobaczyć co się stało. jednak zamiast technika otrzymala sms ze awaria zostanie usunieta do 5 lutego, czy to normalne ze tyle czasu orange usuwa awarie? Czy kolezanka moze z tego tytulu zglosic reklamacje celem korekty faktury bez dostepu do internetu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria swiatlowodu, czas naprawy 6 dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria swiatlowodu, czas naprawy 6 dni
@Czullo, regulaminowy czas bezreklamacyjny na świadczone usługi to 72 h od momentu zgłoszenia usterki. Dalej, jak @Piotrekk85 wskazał i jest wyrównanie strat na fakturze korygującej, o ile reklamacja została pozytywnie rozpatrzona (siła wyżśza, to negatywna reklamacja z zapisów regulaminu).