22-06-2018
22:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
22:02
Awaria Światłowodu
Witam serdecznie
Co robić? Jak żyć?
12.06 podłączyliśmy światłowód. Wszystko pięknie działalo przez..2dni. Wszystko padlo tv-tel-net. Mimo wielokrotnych tel do konsultantow, wizyt w salonie jakas niewiadoma awaria do tej pory nic nie wrocilo. Panuje jakas zmowa milczenia. Technicy byli 2 razy, mowili ze niby wszystko jest ok ze to cos po za budynkiem. Potem przez 4dni bylo wydluzane naprawianie z zewnatrz az w koncu przyszla wiadomosc ze 'AWARIA USUNIETA. PRZEPRASZAMY' lecz nadal jest wszystko tak samo. Od 3dni dzwonimy codziennie, sa wystawiane i obiecywane monity w trybie pilnym. Nadal brak odzewu ze strony Orange i to juz ponad tydzien kiedy moje zycie zawodowe jest zrujnowane bo duza czesc pracy robie w domu. Potrzebuje staly dostep do komputera i rowniez stacjonarnego telefonu. Czy ktos mial podobna sytuacje? Mam potwierdzenia wszystkich rozmow z BOK to lacznie 8 osob! I kazdy mowi co innego. Ja chce tylko usluge za ktora place. Regularnie. I od wielu lat.
Co robić? Jak żyć?
12.06 podłączyliśmy światłowód. Wszystko pięknie działalo przez..2dni. Wszystko padlo tv-tel-net. Mimo wielokrotnych tel do konsultantow, wizyt w salonie jakas niewiadoma awaria do tej pory nic nie wrocilo. Panuje jakas zmowa milczenia. Technicy byli 2 razy, mowili ze niby wszystko jest ok ze to cos po za budynkiem. Potem przez 4dni bylo wydluzane naprawianie z zewnatrz az w koncu przyszla wiadomosc ze 'AWARIA USUNIETA. PRZEPRASZAMY' lecz nadal jest wszystko tak samo. Od 3dni dzwonimy codziennie, sa wystawiane i obiecywane monity w trybie pilnym. Nadal brak odzewu ze strony Orange i to juz ponad tydzien kiedy moje zycie zawodowe jest zrujnowane bo duza czesc pracy robie w domu. Potrzebuje staly dostep do komputera i rowniez stacjonarnego telefonu. Czy ktos mial podobna sytuacje? Mam potwierdzenia wszystkich rozmow z BOK to lacznie 8 osob! I kazdy mowi co innego. Ja chce tylko usluge za ktora place. Regularnie. I od wielu lat.
4 ODPOW. 4
22-06-2018
22:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
22:26
Awaria Światłowodu
W przypadku usług dla osób prywatnych niestety nie ma gwarantowanego czasu naprawy. Możesz domagać się jedynie odszkodowania i bonifikaty opłat.
Tu na forum nikt nie pomoże. Najlepiej to ustalić przyczynę - to powinni Ci podać na bok. Jeśli jest niezależna od operatora np przecięcie kabla na innej posesji i brak zgody na wejście w celu naprawy, to może potrwać 😕 jak nie uzyskujesz konkretnego info, to zostaje reklamacja (o ile jej nie złożono)
Tu na forum nikt nie pomoże. Najlepiej to ustalić przyczynę - to powinni Ci podać na bok. Jeśli jest niezależna od operatora np przecięcie kabla na innej posesji i brak zgody na wejście w celu naprawy, to może potrwać 😕 jak nie uzyskujesz konkretnego info, to zostaje reklamacja (o ile jej nie złożono)
22-06-2018
23:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
23:16
Awaria Światłowodu
Dobrze wiedzieć.
Dziękuje.
Tak reklamacje zostały już zlożone dwie.
BOK mowi ze widzi awarie ktora w systemie np po interwencji technikow jest 'naprawiona' ale widza ze nie mamy nadal polaczenia z internetem. Albo byla tez 'zawieszona' (tak mi tlumaczyla jedna kons) i ze nie moze nic zrobic-ani zamknac ani reklamowac.
Beznadzieja jakas 😕 ale dobrze wiedziec ze moze to trwac i trwac
Przykre...
Dziękuje.
Tak reklamacje zostały już zlożone dwie.
BOK mowi ze widzi awarie ktora w systemie np po interwencji technikow jest 'naprawiona' ale widza ze nie mamy nadal polaczenia z internetem. Albo byla tez 'zawieszona' (tak mi tlumaczyla jedna kons) i ze nie moze nic zrobic-ani zamknac ani reklamowac.
Beznadzieja jakas 😕 ale dobrze wiedziec ze moze to trwac i trwac
Przykre...
28-06-2018
12:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-06-2018
12:43
Awaria Światłowodu
Dziwna sytuacja, to jak byli technicy i powiedzieli ze wszystko ok, to przeciez trzeba bylo im powiedzieć niech sie podepną do gniazdka i niech udowodnią ze wszystko dziala na ich sprzęcie, przeciez to podstawa.
Tak czy siak nalezy sie Tobie odszkodowanie za kazdy dzien bez internetu.
07-08-2018
11:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-08-2018
11:12
Awaria Światłowodu
Witam,
Od 02.08.2018 brak usług tj. Internet, tv, telefon. Zgłoszenie awarii 02.08.Dzisiaj dowiedziałem się , że czas usunięcia to 13.08. Wczoraj zauważyłem leżący na drodze światłowód zwinięty. Ludzi jednak brak