- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
80Mb/s VDSL
@marianin1napisał(-a)Witam od 3 dni jestem póki co... szczęśliwym posiadaczem Internetu od orange VDSL 80Mb/s. Lecz wczoraj wieczorem zauważyłem spadek Downloadu przez P2P lub Origin.. Steam, o jakieś 2,1MB/s co jest różnicą od speedtestów jakies 17Mbps czyli około 60/63 mimo że testy prędkości pokazują równe, lub nieco powyżej 80Mbps, obojętnie jaka by to nie była strona do testów internetu. Do tego pobieranie przez przeglądarki Edge, chrome, explorer, Obojętnie z jakiej strony stoi na 2.4MB/s i nie ma szans na większą prędkość mimo, że przedwczoraj ze wszystkich źródeł wymienionych powyżej prędkość trzymała 10,4MB/s ze spadkami do 9,7MB/s nie niżej. Resetowałem wszystkie urządzenia jakie miałem itp. Bezskutecznie, Pytanie brzmi czy ma to jakiś związek z obecną przerwą techniczną ? Pozdrawiam.
Steam czy Origin to żaden wyznacznik stabilności czy szybkości łącza. Wszystko zależy od dnia, godziny i ilości graczy. Raz możesz mieć na maksa a raz znacznie poniżej oczekiwań. Nie licz też że zawsze będziesz miał tyle co w umowie pisze nawet podczas przeglądania stron. Póki transfer mieści się w przewidzianych widełkach to nie masz podstaw do reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
80Mb/s VDSL
@marder Rozumiem kolego, lecz jak ściągam z peer to peer gdzie wszyscy są na seedboxie i mają zapas łącza razem na jakieś 200Gbps i ja jestem jednym pobierającym, to jak na testach prędkości w tym samym momencie jest 80 to powinno tak pobierać a nie 17Mbps mniej. Z resztą pobierało pełną prędkością 1,5 dnia. No ale jak wspomniał kolega wyżej internet jest w okresie stabilizacji więc będę obserwował czy coś się będzie zmieniać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moja zawziętość wygrała i przeinstalowałem cały komputer na nowo i cała prędkość wróciła, nie wiem co było przyczyną ale wszystkie opisane w tym wątku kłopoty.. problemy zostały "naprawione" i internet śmiga jak 1 dnia. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
80Mb/s VDSL
Pozostaje się cieszyć wraz z Tobą @marianin1 że jesteś zadowolony z usługi. Dobrze, że podjąłeś inne kroki zmierzające do usunięcia przyczyn problemów, które jak wynika z ostatniego posta, były poza usługą świadczoną przez Orange. Przypuszczam, że generowały je aplikacje do pobierania... zajmując w jakiś sposób pasmo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
80Mb/s VDSL
@Misiek62napisał(-a)Przypuszczam, że generowały je aplikacje do pobierania... zajmując w jakiś sposób pasmo.
Tak to jest jak się na torrentach cały czas jedzie 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
80Mb/s VDSL
i jak tam teraz internecik śmiga?d7000 podłączony? powiem ci ze jak na wioskę to super łącze
- « Poprzedni
- Następny »