- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, mam taką sytuację. Kilka dni temu całkowicie przypadkiem wyszło na jaw, że zamiast 80gb internetu, który mamy mieć w domu od 2017 roku, mamy 20mb, mało tego, ze starszych papierów wynika, że od 2014 powinniśmy mieć 40mb, także orange nie wywiązuje się z umowy przez 7 lat, cały czas jest włączona usługa 20mb, a nie 80 czy 40. Śmieszne jest, że w telefonie pokazuje niby 80mb, ale nigdy to nie zostało u nich włączone i tylko oni mogli sprawdzić, że uruchomione jest 20mb przez wszystkie lata, chociaż zwiększały się koszta. Jakiej oczekiwać rekompensaty w takiej sytuacji, bo raczej jest to poważne naruszenie umowy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Daroooo- oczywiście wybór drogi i sposobu rozwiązania zagadnienia należy tylko i wyłącznie do Ciebie, ale z mojego doświadczenia wynika, że Orange rozwiązuje zgłaszane reklamacje pro-kliencko w rozsądnym czasie.
Zacząłbym od napisania reklamacji do Orange z opisem Twojej wersji, popartej dowodami, w szczególności tymi, o których piszą @agat13 czy @Anonim . Zrób skany wiążących Was umów.
Po co skany? Wydawać by się mogło, że operator ma w swoim systemie wszystko, ale zdarzają się błędy systemu i/lub błędy osobowe.
W reklamacji wylicz dokładnie o ile zawyżone były Twoje rachunki w wyniku opisywanego przez Ciebie błędu popierając to posiadaną dokumentacją. Wyraź też swoje oczekiwanie (np. zwrot na konto bankowe albo pozostawienie na Twoim koncie klienta aby wykorzystać te środki do regulowania przyszłych zobowiązań).
Musisz dać operatorowi możliwość ustosunkowania się do stwierdzonego przez Ciebie błędu oraz złożonej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20bg zamiast 80gb przez wiele lat.
@Daroooo nie można płacić za usługę która jest nie aktywna, więc masz do 80Mb/s, zresztą sam piszesz, że telefon to uzyskuje, jeśli komputer nie, to w nim tkwi problem, Zrobić certyfikowany test i wrzuć to na forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20bg zamiast 80gb przez wiele lat.
@Daroooo ja tylko w kwestii formalnej, pozmieniaj w tytule tematu i w poście gb na Mb, bo takich prędkości neta to w Polsce nie ma 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20bg zamiast 80gb przez wiele lat.
Poprawiłem już, wkurzony jestem także wkradł się błąd. Tak jak napisałem. Telefon pokazuje, że niby mamy tę usługę 80mb i za nią płacimy, w salonie sprawdzili, że nigdy nie zostało to uruchomione i cały czas mamy 20mb, chociaż płacimy więcej od 2014 roku za 40mb i jeszcze więcej od 2017 r. Znalazł to przypadkowo chłopak, który dopiero się uczy, jak pokazał to kierowniczce, to go zostawiła i udawała, że nic nie widzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20mb zamiast 80mb przez wiele lat.
@Daroooo cofnij to rozwiązanie ten mój post nie jest odpowiedzią na Twój problem, a tym bardziej rozwiązaniem.
PS.
Co do problemu, ja to widzę tak składajcie reklamację na infolinii przez czat lub telefonicznie i czekajcie na odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20mb zamiast 80mb przez wiele lat.
Skontaktujemy się jeszcze z rzecznikiem praw komsumenta, zobaczymy co powie na takie naruszenia umów. Dodam jeszcze, że dopiero wczoraj zaczęli uruchamiać te 80mb po wizycie w salonie, ale od dziś nie działa tv. Często mieliśmy problemy z brakiem internetu, albo bardzo wolnym działaniem, wymieniane modemy itp. Teraz wiadomo dlaczego. Wyszło to dlatego, że chcieliśmy zamówić multiroom, ale nie było możliwości przy obecnym internecie, po prostu by tego nie dźwignął. P. S. poprawiłem szybko, tylko musiałem ogarnąć i znaleźć👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20mb zamiast 80mb przez wiele lat.
@Daroooo łatwo sprawdzić co masz. W menu modemu (192.168.1.1 wpisywany w adresie przeglądarki) znajdź zakładkę DSL. Tam zobaczysz czy modem zapina się w technologii VDSL dla opcji do 80 czy ADSL w opcji do 20.To dwie one technologie i od gazu To widać...To jest podstawą reklamacji. Tylko tym możesz sam udowodnić błąd operatorowi robiąc screena z tego ustawienia i screena umowy. Od tego trzeba zacząć.
Informuj, a podpowiemy co dalej robić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20mb zamiast 80mb przez wiele lat.
@Daroooo jedno mnie zastanawia, że tyle lat płaciłeś za internet, nie sprawdzając za co płacisz, bo operator ot tak nie zmieni umowy, czy rachunku nie podniesie, na to musisz ty zgodę wyrazić, bez dowodów że przez kilka lat było coś niezgodne z umową, niewiele zdziałasz, trzeba zrzuty z FunBox robić, tam jest stosowna zakładka, lub certyfikowane testy szybkości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Daroooo- oczywiście wybór drogi i sposobu rozwiązania zagadnienia należy tylko i wyłącznie do Ciebie, ale z mojego doświadczenia wynika, że Orange rozwiązuje zgłaszane reklamacje pro-kliencko w rozsądnym czasie.
Zacząłbym od napisania reklamacji do Orange z opisem Twojej wersji, popartej dowodami, w szczególności tymi, o których piszą @agat13 czy @Anonim . Zrób skany wiążących Was umów.
Po co skany? Wydawać by się mogło, że operator ma w swoim systemie wszystko, ale zdarzają się błędy systemu i/lub błędy osobowe.
W reklamacji wylicz dokładnie o ile zawyżone były Twoje rachunki w wyniku opisywanego przez Ciebie błędu popierając to posiadaną dokumentacją. Wyraź też swoje oczekiwanie (np. zwrot na konto bankowe albo pozostawienie na Twoim koncie klienta aby wykorzystać te środki do regulowania przyszłych zobowiązań).
Musisz dać operatorowi możliwość ustosunkowania się do stwierdzonego przez Ciebie błędu oraz złożonej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20mb zamiast 80mb przez wiele lat.
Dodam tylko, że w obecnych cennikach nie ma różnicy w opłacie między tymi prędkościami. Pytanie oczywiście jak wyglądało to wcześniej.
- « Poprzedni
- Następny »