- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam! Mam pewien problem ponieważ źle wypełniłem dane do przelewu przelew został zaksięgowany jednak należność nie została uregulowana jutro mija mi termin zapłaty co mam w takiej sytuacji zrobić czy zostanę w jakiś sposób ukarany?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dox0n Jeżeli numer konta jest wpisany prawidłowo, to środki powinny być w Orange zaksięgowane na twoje konto za fakturę.
Płatność przez konto wymaga przynajmniej 1 dnia roboczego na zaksięgowanie środków. Jak przelew wykonałeś dziś, to Orange płatność otrzyma jutro, ale na Twoim koncie, np w aplikacji Mój Orange zostanie informacja podana za dwa, trzy dni.
Możesz jutro po południu zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Czy Twoja wpłata już do Orange wpłynęła.
Orange nie karze od razu. Na początku przysyła upomnienie, ale myślę, że w Twoim przypadku, jak opłata poszła, nie powinno być problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
@Dox0n, czy dokonałeś wpłaty na poprawny numer konta?
Jeżeli tak, to cierpliwie czekaj na aktualizację salda.
Jeżeli dokonałeś wpłaty na inny rachunek bankowy Orange, niezbędny będzie kontakt z BOK celem przeksięgowania wpłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
tak ściągnęło mi już z konta pieniądze tylko dane banku źle wpisałem tylko jestem człowiekiem starej daty i mwm czy zostanie on opłacony w Orange i przyznany do mojego konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
@Dox0n, rozumiem wykonałeś przelew z własnego konta.
Jakie dane źle wpisałeś? - zły numer rachunku bankowego Orange podany na Twojej fakturze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
@Dox0n witam Jeśli numer konta się zgadza (26 cyfr), to trafi przelew w dobre miejsce. Ew odczekaj dwa dni robocze i skontaktuj się z Orange czy zostało odhaczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
Nie nie wiem dokońca co się stało ale normalnie było napisane w Orange że otrzymali w płatę a teraz dostałem wiadomość "zamówiony dokument faktura ... Jest gotowy do pobrania" a w aplikacji nadal wyświetla mi się że muszę opłacić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dox0n Jeżeli numer konta jest wpisany prawidłowo, to środki powinny być w Orange zaksięgowane na twoje konto za fakturę.
Płatność przez konto wymaga przynajmniej 1 dnia roboczego na zaksięgowanie środków. Jak przelew wykonałeś dziś, to Orange płatność otrzyma jutro, ale na Twoim koncie, np w aplikacji Mój Orange zostanie informacja podana za dwa, trzy dni.
Możesz jutro po południu zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Czy Twoja wpłata już do Orange wpłynęła.
Orange nie karze od razu. Na początku przysyła upomnienie, ale myślę, że w Twoim przypadku, jak opłata poszła, nie powinno być problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
Kiedy dokonywałeś płatności?
Sprawdzałeś, czy konto bankowe się zgadza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Źle wypełniona faktura
Tak dzięki wszystkim poczekam do jr najwyżej jr coś z tym zrobie