Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

światłowód a prędkość sygnału WIFI

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

światłowód a prędkość sygnału WIFI

zmieniłam Szybką Neostradę w FunPacku 10 Mb na ofertę łączami światłowodowymi - oferta Supernowa w dobrej cenie w FunPacku - opcja do 100Mb. Zamawiając usługę zapewniano mnie , że internet będzie o wiele szybszy. Jestem dzień po instalacji, okazuje się, że korzystjąc z WIFI w sąsiednim pokoju, ok 5-6 metrów od modemu prędkość sygnału jest mniejsza (od 6 do 25 Mb) niż korzystając z łączy kablowych (10-11 Mb).Nawet monter instalujący był zaskoczony, ale nie umiał tego wyjaśnić. Jestem laikiem jeśli chodzi o internet, ale proszę mi poradzić, co mam zrobić, żeby zwiększyć prędkość sygnału WIFI. Przechodząc na światłowody, w moim odczuciu
korzystnie z internetu przez WIFI uległo pogorszeniu.

Podaję dane techn. : modem SAGEMCOM FUNBOX2.0 FAST 5350 ORANGE, dekoder SAGEMCOM DEKODER STB UHB- 88 NEW+PIL

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 356
  • 485
  • 25

światłowód a prędkość sygnału WIFI


Dragonir napisał(-a):

karta sieciowa wireless 2200N , po kablu idzie 100Mb, na dwóch laptopach pomiar  przez WIFI jest podobny


Nie jest to jakaś super karta, dopóki Miałeś słabsze łącze to nie odczuwales tego, teraz jest różnica. Mam w domu laptopa z taką karta i drugiego z lepszym modelem. Wyniki są podobne do twoich. Na drugim lapku z lepszą karta transfer po wifi jest na poziomie ponad 300mbps. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

światłowód a prędkość sygnału WIFI


Dragonir napisał(-a):