- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmieniłam Szybką Neostradę w FunPacku 10 Mb na ofertę łączami światłowodowymi - oferta Supernowa w dobrej cenie w FunPacku - opcja do 100Mb. Zamawiając usługę zapewniano mnie , że internet będzie o wiele szybszy. Jestem dzień po instalacji, okazuje się, że korzystjąc z WIFI w sąsiednim pokoju, ok 5-6 metrów od modemu prędkość sygnału jest mniejsza (od 6 do 25 Mb) niż korzystając z łączy kablowych (10-11 Mb).Nawet monter instalujący był zaskoczony, ale nie umiał tego wyjaśnić. Jestem laikiem jeśli chodzi o internet, ale proszę mi poradzić, co mam zrobić, żeby zwiększyć prędkość sygnału WIFI. Przechodząc na światłowody, w moim odczuciu
korzystnie z internetu przez WIFI uległo pogorszeniu.
Podaję dane techn. : modem SAGEMCOM FUNBOX2.0 FAST 5350 ORANGE, dekoder SAGEMCOM DEKODER STB UHB- 88 NEW+PIL
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dragonir napisał(-a):karta sieciowa wireless 2200N , po kablu idzie 100Mb, na dwóch laptopach pomiar przez WIFI jest podobny
Nie jest to jakaś super karta, dopóki Miałeś słabsze łącze to nie odczuwales tego, teraz jest różnica. Mam w domu laptopa z taką karta i drugiego z lepszym modelem. Wyniki są podobne do twoich. Na drugim lapku z lepszą karta transfer po wifi jest na poziomie ponad 300mbps.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
światłowód a prędkość sygnału WIFI
Dragonir napisał(-a):