- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji przejrzałem trzy usługi, które na pierwszy rzut oka mają ten sam opis, a mianowicie: "Chroń smartfon przed zagrożeniami w sieci". Pierwsze dwie, czyli CyberOchrona oraz CyberTarcza mają przyciski do aktywacji, a także odrębne cenniki po promocji za 0,00zł w pierwszym m-cu. Trzecia z kolei, Ochrona CyberTarcza tego przycisku nie ma, tak jakby była za free. Same opisy w szczegółach nieco się różnią. Nie doszukuję się sensu usług, a jedynie czepiam się przycisku na dole (nie u góry z lewej strony). Nie chciałbym być królikiem doświadczalnym, który z ciekawości testuje coś, co jest ogólnodostępne. I jak tu być betatesterem beż gwarancji, że nie zapłacę frycowego za ciekawość?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub jeżeli są podane opłaty 0 zł za pierwszy miesiąc, to tak będzie. Włączenie następuje od razu. Należy tylko pamiętać, że po zleceniu wyłączenia usługi, wyłaczenie nastąpi dopiero na koniec cyklu rozliczeniowego.
Spokojnie można więc testować, bez narażenie się na niechciane opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub jeżeli są podane opłaty 0 zł za pierwszy miesiąc, to tak będzie. Włączenie następuje od razu. Należy tylko pamiętać, że po zleceniu wyłączenia usługi, wyłaczenie nastąpi dopiero na koniec cyklu rozliczeniowego.
Spokojnie można więc testować, bez narażenie się na niechciane opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi dodatkowe w aplikacji MO
@ketrasaArtur , sęk w tym, że w trzeciej usłudze nie ma tego przycisku na dole i może dlatego jest całkiem za free?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi dodatkowe w aplikacji MO
Dwie usługi włączyłem na próbę, a problem leżał w blokadzie usług elektronicznych. Jednak dostrzegam maleńki galimatias i połapać się od razu jest trudno. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, a niektóre to ścieżki z wybojami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi dodatkowe w aplikacji MO
Ciekawi mnie czym się różnią te dwie usługi 🤔, według mnie to raczej są podobne jeśli nie takie same, no i ta trzecia wygląda (przynajmniej z nazwy) jakby była połączeniem tych dwóch pierwszych 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi dodatkowe w aplikacji MO
@slav72 , linki są różne i w detalach opisy nieco pozmieniane, ale regulaminu cybertarczy doszukałem się jednego. Nie wiem do końca, na jakich detalach się opierać, bo i dwie różne ceny są po okresie próbnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi dodatkowe w aplikacji MO
@slav72napisał(-a)Ciekawi mnie czym się różnią te dwie usługi 🤔, według mnie to raczej są podobne jeśli nie takie same, no i ta trzecia wygląda (przynajmniej z nazwy) jakby była połączeniem tych dwóch pierwszych 😁
@slav72 , podobieństwo i jakieś dziwne pomieszanie w cenniku jest, bo wyłączyłem najpierw smsem na 80808, a dodatkowo musiałem wyłączyć w aplikacji MO. Te dwie pierwsze proces wyłączania (w trakcie) miały taką samą treść. Mam obawy, że ten miesięczny okres próbny namieszać może sporo, bo niby można by testować, a na bank jedna z usług została wyłączona stosownym powiadomieniem od razu. Komunikaty na włączanie próbne i wyłączanie nie są dla mnie czytelne.