Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12968
  • 2

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

W aplikacji przejrzałem trzy usługi, które na pierwszy rzut oka mają ten sam opis, a mianowicie: "Chroń smartfon przed zagrożeniami w sieci". Pierwsze dwie, czyli CyberOchrona oraz CyberTarcza mają przyciski do aktywacji, a także odrębne cenniki po promocji za 0,00zł w pierwszym m-cu. Trzecia z kolei, Ochrona CyberTarcza tego przycisku nie ma, tak jakby była za free. Same opisy w szczegółach nieco się różnią. Nie doszukuję się sensu usług, a jedynie czepiam się przycisku na dole (nie u góry z lewej strony). Nie chciałbym być królikiem doświadczalnym, który z ciekawości testuje coś, co jest ogólnodostępne. I jak tu być betatesterem beż gwarancji, że nie zapłacę frycowego za ciekawość?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18079
  • 51302
  • 688

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

@bronzub jeżeli są podane opłaty 0 zł za pierwszy miesiąc, to tak będzie. Włączenie następuje od razu. Należy tylko pamiętać, że po zleceniu wyłączenia usługi, wyłaczenie nastąpi dopiero na koniec cyklu rozliczeniowego.

Spokojnie można więc testować, bez narażenie się na niechciane opłaty.

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18079
  • 51302
  • 688

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

@bronzub jeżeli są podane opłaty 0 zł za pierwszy miesiąc, to tak będzie. Włączenie następuje od razu. Należy tylko pamiętać, że po zleceniu wyłączenia usługi, wyłaczenie nastąpi dopiero na koniec cyklu rozliczeniowego.

Spokojnie można więc testować, bez narażenie się na niechciane opłaty.

 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12968
  • 2

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

@ketrasaArtur , sęk w tym, że w trzeciej usłudze nie ma tego przycisku na dole i może dlatego jest całkiem za free?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12968
  • 2

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

Dwie usługi włączyłem na próbę, a problem leżał w blokadzie usług elektronicznych. Jednak dostrzegam maleńki galimatias i połapać się od razu jest trudno. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, a niektóre to ścieżki z wybojami.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7191
  • 29370
  • 270

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

Ciekawi mnie czym się różnią te dwie usługi 🤔, według mnie to raczej są podobne jeśli nie takie same, no i ta trzecia wygląda (przynajmniej z nazwy) jakby była połączeniem tych dwóch pierwszych 😁


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12968
  • 2

Usługi dodatkowe w aplikacji MO

@slav72 , linki są różne i w detalach opisy nieco pozmieniane, ale regulaminu cybertarczy doszukałem się jednego. Nie wiem do końca, na jakich detalach się opierać, bo i dwie różne ceny są po okresie próbnym.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12968
  • 2

Usługi dodatkowe w aplikacji MO


@slav72napisał(-a)

Ciekawi mnie czym się różnią te dwie usługi 🤔, według mnie to raczej są podobne jeśli nie takie same, no i ta trzecia wygląda (przynajmniej z nazwy) jakby była połączeniem tych dwóch pierwszych 😁


@slav72 , podobieństwo i jakieś dziwne pomieszanie w cenniku jest, bo wyłączyłem najpierw smsem na 80808, a dodatkowo musiałem wyłączyć w aplikacji MO. Te dwie pierwsze proces wyłączania (w trakcie) miały taką samą treść. Mam obawy, że ten miesięczny okres próbny namieszać może sporo, bo niby można by testować, a na bank jedna z usług została wyłączona stosownym powiadomieniem od razu. Komunikaty na włączanie próbne i wyłączanie nie są dla mnie czytelne.