- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
dzięki wielkie za głos ws. KDR i opis tych wszystkich kontaktów z naszym BOK-iem 🙂
Już powinno być lepiej - doradcy na infolinii będą mieli na uwadze ofertę dedykowaną wyłącznie dla Salonów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
W związku z tym że w listopadzie kończy mi się umowa zawarta z kartą dużej rodziny, postanowiłem dodać swoje doświadczenia w dyskusji odnośnie przedłużenia umowy z KDR. Gdybym miał streścić w dwóch słowach to: porażka i dramat.
- na infolinii: "nie może Pan przedłużyć tej umowy", "oferta już nie dostępna" , "smart plany wycofane" , "nie da się" , "nie możliwe" , "może Pan przejść tylko na aktualną ofertę Orange love" itp.
- w salonie firmowym Orange Warszawa ul. Pańska : " nie da się " , " nie ma takiej możliwości" , "może Pan tylko wybrać w planach komórkowych lub orange love"
Oferta z KDR miała kilka zalet których nie ma w Orange Love i dlatego chciałbym przedłużyć obecna umowę
Czy wedle twojej wiedzy możliwe jest przedłużenie umowy zawartej z KDR ?
Jeżeli możliwe jest przedłużenie, to na jakich warunkach - jakieś ogólne czy indywidualne ?
Co w przypadku rabatów Orange OpenExtra, zostają czy w związku z wycofaniem przepadają ?
Aktualnie mam 5 aktywnych numerów, czy możliwe jest dobranie kolejnych dwóch kart do oferty ?
Podpowiedz proszę, jak prowadzić rozmowę z konsultantem w salonie lub na infolinii. Co maja zrobić , gdzie i jak sprawdzić.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
W salonie odnieś się do tej strony: https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny Wybacz jeżeli były z tym trudności. Na infolinii był na ten temat komunikat, jednakże rzadko ktoś o to pyta. Mnie nie zapytał do tej pory nikt, stąd mogą być ewentualne trudności. Ciebie to nie powinno interesować, ale powołaj się na stronę i w razie problemów, żeby sprzedawca skontaktował się ze swoim wsparciem.
Tak jak było napisane w tym temacie i jest w regulaminie, oferta dostępna tylko w salonie. Stąd na infolinii ta sprawa nie będzie załatwiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
Jakie są korzyści lepsze niż w Love: mam współdzielony internet, co według mnie jest przewagą ponieważ nie każda z kart sim z danych korzysta, mam cztery dodatkowe karty tylko do internetu ( tablet, modem usb, router) oraz koszty . Po przedłużeniu w Love współdzielony internet i dodatkowe karty sim przepadają i według oferty konsultanta będą wyższe koszty.
Stronę i regulamin ze strony znam doskonale, korzystałem z niej i z regulaminu podczas podpisywania umowy w 2016 r w salonie Orange , W-wa , Pańska. Co ważne strona i regulamin dotyczą "nowych" klientów. A co z obecnymi klientami Orange którzy już z tej oferty korzystają i kończy im się umowa ?
Na infolinii chciałem się dowiedzieć jakie mam możliwości przedłużenia - niestety w zasadzie nic się nie dowiedziałem, jak pisałem - "nie da się". Powoływałem się na ofertę ze strony internetowej , w odpowiedzi słyszałem np. że może strona jest nieaktualna
Do salonu poszedłem już z konkretnymi pytaniami i chęcią przedłużenia umowy - j/w. Nie jest moim celem bycie natarczywym klientem w salonie, nie bardzo też mam ochotę spisywać dane niekompetentnych sprzedawców w salonie czy piętnować ich braki na forum.
Chciałbym pójść do salonu, pogadać z kompetentnym sprzedawcą, podpisać przedłużenie i umowy i zapomnieć na następne dwa lata.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
To nie kwestia kompetencji, ale uprawnień i możliwości. Oferta wg mojej wiedzy jest wyłączona z systemu prowizyjnego co skutkuje takimi "przygodami"... 😕
Jak chciałbyś konkretnej pomocy, napisz do kogoś z Biura Prasowego lub na maila biuro.prasowe@orange.com tylko opisz, że masz problemy. Może się uda Cię umówić z konkretnym doradcą w salonie (tym bardziej, że jesteś w Wawie a w salonie w Miasteczku Orange podobno robią cuda).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
Dodam w temacie swoje kolejne doświadczenia z próbą przedłużenia aktualnej umowy z kartą dużej rodziny.
Udałem się do innego salonu firmowego Orange (Warszawa, Plac Konstytucji) - także porażka, usłyszałem dodatkowo że w salonie firmowym to przedłużenie tylko na dwa miesiące przed końcem umowy ( umowa kończy się w połowie listopada). Konsultantka powiedziała że takiej umowy nie może przedłużyć, ona nie widzi oferty w systemie i koniec tematu. Poradziła kontakt z infolinią
Kolejny raz skontaktowałem się z BOK - a tu na początku pozytywne zaskoczenie, konsultant wysłuchał tematu, powiedział że skonsultuje się "u wiedzących więcej , sprawdzi możliwości" i oddzwoni za 30 min z informacją. Oddzwonił , powiedział że się da przedłużyć taką umowę, technicznie trochę roboty ale możliwe. Umówiliśmy się na konkretny dzień aby sfinalizować temat, konsultant miał się skontaktować w godzinach popołudniowych. Niestety tu negatywne zaskoczenie, brak reakcji i ponownego kontaktu ze strony Orange.
Podsumowując:
W mojej ocenie wizerunkowa i kompetencyjna klapa, porażka i dramat. Miałem szczere chęci przedłużenia umowy, poświeciłem swój czas na wizyty w salonach firmowych, telefony do BOK, sugerowałem konsultantom rozwiązania z tego forum, poczytanie strony Orange i regulaminu oferty z KDR, grzecznie naciskałem na kontakt ze swoim wsparciem - ale niestety poległem na całej linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny
W związku z tym że za kilka dni kończy się moja umowa zawarta w ramach oferty z KDR, poniżej opiszę co, jak i gdzie udało mi się ostatecznie dowiedzieć o możliwościach i warunkach przedłużenia umowy z KDR.
- jedyny salon firmowy Orange w którym trafiłem na kompetentną konsultantkę to salon w "miasteczku Orange" w Warszawie , Al. Jerozolimskie. Gdy odwiedziłem salon we wrześniu Pani udzieliła mi wyczerpująco wszystkich, potrzebnych odpowiedzi, sprawdziła i konkretnie powiedziała ile bym płacił i jaka będzie zawartość oferty gdy zrobimy aneks do KDR oraz gdybym przedłużył na aktualną ofertę planów komórkowych
- konsultantka potwierdziła że nadal ważna jest oferta https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny
- niestety żeby nie było tak różowo byłem ponownie kilka dni temu w salonie zdecydowany na przedłużenie umowy z telefonem, trafiłem na innego konsultanta i porażka. Oczywiście przedłużenie możliwe z KDR, ale jak tu przedłużyć z telefonem jak cennika na telefony nie ma
Konsultant obiecał że zasięgnie informacji, sprawdzi i oddzwoni, niestety do dzisiaj nie oddzwonił.
Do tej pory byłem zadowolony ze swojej współpracy z Orange, zawartości i elastyczności swojej umowy. Mam też pełną świadomość "inności" mojej umowy, nie oczekiwałem wiele - zaangażowania konsultanta i przedłużenia umowy, jeszcze drzemią we mnie resztki cierpliwości
- jaki jest cel utrzymywania oferty która jest w zasadzie nie osiągalna ?
- czy jest może ktoś komu udało się przedłużyć umowę z KDR ?
Nawiązując jeszcze na koniec do oferty zawartej tutaj https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny chciałbym zauważyć że "nowy" lub "przenoszący numer" klient ma lepsze warunki oferty od "klienta przedłużającego" umowę. Oferta w zasadzie taka sama z tą istotną różnicą że "nowy" do 6msc abonamentu za 0 zł.
Chociaż bardzo chciałem umowę przedłużyć, ale odnoszę wrażenie że Orange robi wszystko żeby do tego ostatecznie nie doszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś