Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Anonim  Mówisz że u Ciebie Orange działa dobrze więc to u mnie jest coś nie tak. Lokalizacja, modem, priotytety w sieci - nie wiem, spekuluję. Raczej to się nie poprawi, skoro u Ciebie i u innych jest dobrze... jestem skazany na lagi bo u mnie na osiedlu sensownej konkurencji brak.

 

Dodam tylko że internet kablowy w domu mam od 2007 roku więc już 12 lat, a takie problemy z grami zacząłem mieć odkąd mam Orange. Stąd też się biorą moje negatywne opinie o tej sieci i dlatego uważam Orange za najgorszego dostawcę jakiego miałem. To chyba logiczne 🙂 Już nie mówiąc o tym że kilka lat temu zanim miałem Orange, miałem złoma PC... a grało się i lagów nie było 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Porównanie oferty z konkurencją

Do was nie dociera to, co się do was pisze ;(

Pisałem o Bartku, nie o Tobie. Jak już mówiłem, Twój problem znam i jestem wciąż dobrej myśli, bo skoro coś się poprawiło to znaczy że zmiany idą i to w dobrą stronę. 

Po prostu trzeba cierpliwości. 

Nie mówię, że każda negatywna opinia jest zła. Jednak jest zła, kiedy wypowiada ją klient konkurencji niekorzystający obecnie z usług recenzowanej firmy.

 

Są one potrzebne, żeby można było się poprawiać i rozwijać, ale trzeba mieć co rozwijać u danego klienta 😉

 

U Ciebie kolejno poprawiło się YT, Twitch i przyjdzie czas na gry 🙂 Niestety, u jednego działa lepiej Twitch, u drugiego gry, a u trzeciego jeszcze co innego. To mają do siebie usługi masowe. Nic z tym nie zrobimy. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@Anonim  Ja wiem że piszesz o @-brtk- , ja tylko napisałem swoją wizje i opinie 🙂

 

Co do @-brtk-  to mówi że jego znajomi mający Orange też narzekają, więc jego opinia też nie jest wzięta znikąd. Tak uważam.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Porównanie oferty z konkurencją

Pisanie że UPC nie rozwija się technologicznie jest totalną bzdurą...UPC jak większość kablówek stawia na kolejne wersje Docsis, w tym przypadku D3.1. To kompletnie nowe urządzenia, skalowalna przepustowość, AQM i dalsze perspektywy rozwoju czyli FullDuplex Docsis czy Docsis 4.0

Zaden duży operator kablowy nie odwrócił się od Docsisu...jest masa urządzeń abonenckich do Docsis 3.1 (choćby w ofercie Vectora który sprzedaje urządzenia też dla Orange)

Pamiętajcie jedną podstawową sprawę, Orange musiał zmienić technologie ponieważ na parze miedzianej doszedł do ściany, 80mbps i koniec, koncentryk jest kablem który w nowych rozwiązaniach z palcem w nosie przekracza gigabit więc po co ponosić koszty zmiany technologii ostatniej mili?  

Wracając do tematu styku T-Mobile, wcześniej był już załączony test @akira77

Dajcie dla niego jakiś adres IP żeby puścił traceroute, puszczanie pinga na stronę TM to żaden test 😉 

Anonim

Nie dotyczy

Porównanie oferty z konkurencją

INEA, Netia i to tak na szybko. Nie da się wiecznie rozciągać tej gumy, jaką jest Docsis - kiedyś po prostu pęknie. Już w zasadzie pęka. Koszty będą szły w górę - miedź coraz droższa, urządzenia DOCSIS też będą drożały, bo technologia jest używana na coraz mniejszą skalę - a co to oznacza? Wzrost cen w tej technologii dla użytkowników końcowych. I co dalej, można sobie dopowiedzieć. 

Co do tej granicy 80Mb/s - to nie jest granica, na VDSL nawet 120 Mb/s można puścić na dobrą sprawę, więc to tylko kwestia decyzji operatora 😉

VDSL jest teraz dobre na wsiach - tu akurat fajnie by było, gdyby Orange przekładało centrale/karty VDSL z miast, gdzie jest światłowód na wieś - i zanim tam podepną FTTH niech mają chociaż te 80Mbps.

Co do T-Mobile - szczerze mówiąc, dziwi mnie że nie ma na YouTube jeszcze jakiś większych testów - albo nie potrafiłem znaleźć. 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2351
  • 103

Porównanie oferty z konkurencją

@Anonim  Przekładanie kart nic nie da, ponieważ urządzenia które znajdują się na wsiach ich nie obsłużą. To są małe szafy Siemens FastLink.

Sensowniejszym krokiem by było przekładanie całych szaf ONU z miast, tam gdzie jest światłowód.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4110
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

@Anonim zadowolony klient konkurencji, po przejściu z Orange. Sorry, ale na tej społeczności jestem już od tak dawna, problemy z routingiem Orange są od samego początku tej społeczności, nawet temat ja zakładałem jeszcze na starym forum Orange (dziwnym trafem, pierwszy taki temat o Telii jeszcze też ja założyłem). Więc wybacz, ale to ja mogę napisać, że Ty nie powinieneś mieć głosu, bo nie znasz sprawy od samego początku, albo chociaż nie powinieneś do mnie pisać takich postów... A jak przechodziłem do konkurencji z Orange, wiesz co powiedziałem babce, co zadzwoniła do mnie z ankieta, dlaczego rozwiązałem umowę? Wrócę do Was jak wprowadzicie do mnie światełko do bloku i jak rozwiążecie problemy ze stykami, podałem jej nawet nazwę tematu na forum i dodałem też, że uciekam nawet z abonamentem komórkowym, bo nie lubię mieć mydlonych oczu. Wszystko podobno zanotowała. Potem dzwonili do mnie, jak wprowadzili światełko do bloku, bo dałem im pozwolenie na takie coś. Oczywiście, podziękowałem i dodałem o stykach, że problem dalej po 1,5 roku nie jest rozwiązany, odkąd przeszedłem do konkurencji. Też Pan zanotował to, do tej pory nie dzwonili, a pozwoliłem zadzwonić, jak według nich problemy się skończą.

 

PS. miłej lektury.

 

https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Telia-net/td-p/3646


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Porównanie oferty z konkurencją

@-brtk-  Dzisiaj w Orange 95% tras leci przez opentransit, telią tylko pojedyncze rzadkie przypadki. Stąd problem z telią został rozwiązany. Gdyby było jak kiedyś czyli 50/50 to dalej telia miałaby kosmiczne pingi.

 

Pamiętasz jak dodali styk w Pradze co więcej robił problemów niż pomagał? Nadal są trasy telią jak Warszawa/Praga/Hamburg/Austria na przykład 😄 Na szczęście to rzadkość, teraz prawie wszystko leci przez opentransit we Frankfurcie.

Anonim

Nie dotyczy

Porównanie oferty z konkurencją

A ja jestem zadowolonym klientem Orange po przejściu od konkurencji - i korzystam z usług Orange, żeby Ci teraz nie skłamać - łącznie około 7-8 lat. 

I jedyną wadą był fakt, że nie zawsze mogłem z ich usług skorzystać (lokalizacja, zasięg etc.).

Korzystałem z UPC w dwóch lokalizacjach - zawsze było dno. 

Mnie nie jest potrzebne znać sprawę od początku - dla mnie routing Orange jest bardzo dobry. 

I zgodzę się, że były momenty kiedy było po prostu fatalnie. Ale cały czas idzie to wszystko do przodu.

Niestety, zawsze znajdzie się grupa niezadowolonych klientów.

Teraz przeglądałem forum UPC i widziałem wątki, że jednemu pikseluje telewizja, drugiemu nie wyciąga pełnej prędkości na łączu - czy jestem moralnie upoważniony do tego, aby zarejestrować tam teraz konto i psioczyć na nich bo nie potrafili mi dostarczyć dobrej usługi, chociaż już z nich nie korzystam? Nie. 

Z biegiem czasu wszystko idzie do przodu, na lepsze się zmienia. Tylko trzeba chcieć to dostrzec, a nie mieć klapki konkurencji na oczach. Niestety.

Miałem do czynienia z kilkoma operatorami, najlepszy zawsze wychodzi Orange.

Wiesz dlaczego?

Bo nie obiecują gruszek na wierzbie, mają dobre oferty i działają zawsze tam gdzie jestem najlepiej spośród konkurencji. Cała moja rodzina jest w Orange, ta najbliższa i ta ciut dalsza - pewnie dlatego, że tu jest tak fatalnie i nie interesuje ich zdanie klientów, że mają słabe pingi, bo zamiast 5ms jest 30-40. 

Dramat po prostu 🙂 

To, że do serwera gry nie mam 5ms, a 30ms - nie robi NIKOMU różnicy. Jeśli jest to ping stabilny oczywiście.

To, że "x lat" temu korzystałeś z Orange, zanim jeszcze podpięli Ci światłowody, to nie znaczy że doskonale wiesz jak to w tej sieci wygląda teraz. 

 

Banan mówi, że masz znajomych którzy narzekają na Orange - ja też mam znajomych, co narzekają na UPC, narzekali na Vectrę i Multimedie - i co, mam zarejestrować się na ich forach i psioczyć, bo znajomy narzeka - a ja nie sprawdzałem w ostatnim czasie (poza UPC) jakiej jakości usługi dostarczają? Nie! 

Bo nie mam takiego moralnego prawa! 

 

I proszę, nie mydl mi oczu, że u konkurencji jest lepiej.

Może i jest, w jednym przypadku. W drugim lepiej jest w Orange, w trzecim w Vectrze, w czwartym w Netii i tak dalej i tak dalej, nigdzie nie ma czegoś takiego, że każdy z tych przypadków jest idealny - chyba, że płacisz ogromne sumy za gwarantowane łącza z tranzytem premium.

 

Tak to niestety działa. 

W UPC też nie jest kolorowo, dobrze o tym wiesz - tylko akurat nie korzystasz pewnie z serwisów, które mają problemy. I każdy, kto chce - może wejść na ich forum i poczytać.

 

Tak samo jest w Orange - są serwisy gdzie są problemy, a są serwisy gdzie nie ma problemów.

Jeśli ktoś korzysta z tych problematycznych - to jeśli nie podoba mu się tak, jak jest - to zostaje VPN.

 

Bo nikt nie będzie dla garstki klientów inwestował milionów PLN aby mu ping w grze nie skakał wyżej niż 10ms. 

Nie za ceny, które mamy. 

 

I nawet na zachodzie są problemy, to nie tak że tylko w tej złej Polsce jest tak źle i w ogóle porażka ;] 

 

@BORAX to też jest fajny pomysł - wykorzystać istniejące możliwości, aby zoptymalizować koszty i przynajmniej tymczasowo zapewnić lepszą jakość tam, gdzie jest ona na dość niskim poziomie 😉 

 

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4110
  • 56

Porównanie oferty z konkurencją

Widać, że jesteś świeży na tym forum. Nie obiecują? Ile ja czy @Banan9 wklejaliśmy screenów z ich "obiecanym pingiem i brakiem lagów w grach Online", czy sioeć Nr 1 dla graczy. Wolne żarty. Ja kończę jałową dyskusję.

 

PS. to, że nie jestem klientem Orange, nie znaczy, że nie widzę na bieżąco jak działa ten internet. Prawie codziennie albo co dwa dni, wieczorami gram ze znajomymi w różne gierki. Znajomy co ma Orange wiesz na co ostatnio przestał narzekać? Na to, że go nie wywala z gry w trakcie meczu, bo uwaga, niespodziewany reset sesji IP to 10 dni teraz 😉 Zdarza się, że go teleportuje i pyta się Nas czy nam też laguje, w tym czasie Nam chodzi bardzo dobrze gra. Za rok przechodzi do T-Mobile pod moją namową.