- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Rekordowa utrata pakietów do eu.battle.net a w grze też skoki pingów do 180-200 i cały czas lag. Cóż, nie chciałem, ale trzeba im narobić smrodu na profilu na fb. @-brtk- Mógłbyś przetestować lossa u Ciebie teraz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Ciekawe czy problemy występują w całej Polsce, Orange mógłby teraz coś zdziałać z routingiem i przejąć klientelę 😄
Czyzby większa ilość użytkowników naraz spowodowana przez sytuacje w kraju miała wpływ na działanie sieci 😄 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Napisałem niedawno na ich profilu na fb. Każdy może przeczytać konwersację, która jest taka jak oczekiwałem - zbywanie, zbywanie, zbywanie. Żadnej reakcji. Nie wiem po co w ogóle w takim razie mają czaty, profile, infolinie, jak nie można nigdzie zgłosić problemu?
W Orange pamiętam że przez jakiś czas był problem z wysokim pingiem i lossem do vodafone.de, ale po kilku miesiącach zmienili trasę i problem znikł. Ciekawe po jakim czasie TM zmieni trasę do battle.net? Tym bardziej teraz podczas takiej sytuacji na świecie powinni monitorować zasoby swojej sieci, styki międzyoperatorskie. A tu zero, null, nic. Już nie mówiąc o tym że battle.net to wielka platforma growa, gdzie grają miliony osób z całego świata, problem powinien być naprawiony w ciągu tygodnia. To nie jest jakiś tam mały polski serwerek w cs:go że nikt z sieciowców firmy nawet nie wie o jego istnieniu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Kolega sie chyba obudzil ze snu zimowego i nie wie ze u wszystkich operatorow (polskich i zagranicznych) od kilku dni znaczaco wzroslo obciazenie sieci zwiazane z koronawirusem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@pawel__b Gdzie napisałem że nie wiem? Przecież kilkukrotnie pisałem że wiem co się dzieje na świecie i zdaję sobie z tego sprawę, ale powiedz mi, dlaczego problemu nie ma w Orange, w UPC i u innych dostawców? Dlaczego problemu nie ma u 98% graczy z którymi gram? I problem nie występuje od kilku dni tylko prawie od miesiąca, zanim została ogłoszona pandemia i zanim sytuacja w europie się znacznie pogorszyła. Przeczytaj posty sprzed 3-4 tygodni gdzie Kozakis wspomniał o lossie do eu.battle.net, u mnie jeszcze go nie było, ale skoro Kozakis miał to problem już występuje od dawna.
Ja też miesiąc temu mniej grałem w Warcrafta 3, głównie grałem w nocy, więc mogłem nawet nie zauważyć problemu, który może się ciągnąć nawet sporo dłużej niż miesiąc. Wiec niestety, ale nie ma co zwalać wszystkiego na pandemię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
@pawel__b Misiegg odniósł się do moich postów, Ty zatagowałeś go i napisałeś ''kolega'' więc myślałem że chodzi Ci o mnie 😄 Wybacz. Może i jestem trujdupą, ale to naprawdę boli jak po 3 latach problemów z grami, po zmianie dostawcy sytuacja się powtarza...
Dodam jeszcze ciekawostkę że wczoraj po zahostowaniu gry trafiłem na jakiś południowo amerykański serwer (mimo że mam wybraną europe, to czasem się zdarza, blizz coś pokićkał) i miałem około 200 pingu, ale wiecie co jest najciekawsze? Nie było lagów. Zero. Przez całe 30 minut rozgrywki nie było ani jednego zacięcia. Jedynie opóźnienie z racji pingu i odległości do serwera, ale lagów żadnych. Dorwałem IP serwera za pomocą Wiresharka i przepuściłem przez winmtr. Co się okazało? Trasa nie szła przez AMS-IX. Naprawdę. Zapomniałem zrobić screena, ale jak następnym razem trafię na taki serwer to pokaże trasę. Teraz jestem jeszcze bardziej przekonany że styk z AMS-IX powoduje te problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
No nie dziwie sie ze sie denerwujesz, w koncu zmieniales operatora i czekales na TMobile zeby przestac miec problemy, powiem Ci ze sam jestem zdziwiony bo w mojej sieci do grudnia nie bylo zadnych zgloszen dotyczacych Blizzarda przez AMS-IX, to sie zaczelo jakos na przelomie roku, dlatego udalo nam sie zmienic trase ale w TMobile musisz im precyzyjnie napisac w czym rzecz bo na czatach czy infoliniach pracuja ludzie ktorzy nie znaja takich szczegolow, chodzi o to zeby pchneli to dalej, do zarzadzajacych routingiem, jak znasz angielski to mozesz napisac do nich na adres peering@gtsce.net
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Porównanie oferty z konkurencją
Wejdź na ich stronę na fb i spokojnie znajdziesz mój komentarz. Napisałem go jakoś 2 godzinki temu. Zobacz ich odpowiedzi 😉 Konta na fb i tak prawie nie używam, nie mam tam prawdziwego nazwiska, ani danych, więc mógłbym spokojnie wrzucić tutaj screeny, ale nie wiem czy mogę bo ten temat jest już wyładowany postami o TM i screenami. Każdy kto chce może wejść na profil TM na fb i przeczytać 😉