Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Porównanie oferty z konkurencją

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nowa oferta od 18.06

Mi się wydaje, że trasy można już sprawdzić na LG T-Mobile: http://lg.t-mobile.pl/lookingglass/resources/#/lookingglass

 

Ale mam przeczucie, że jak rzuci się dużo klientów na światłowód to im się to wszystko zapcha 🤔

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1740
  • 1861
  • 101

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85  Tłumaczono, że Orange puszcza do Funboxa ponad gigabit,  nie ma tu "oszustwa". To, że wydajność interfejsu 1GbE to około 0,94 Gbit/s to druga sprawa.

"Należy pamiętać iż w ramach usługi Orange Światłowód 1 Gbit/s do routera Orange Funbox dostarczane jest pasmo nieco większe niż 1 Gbit/s - po to aby urządzenia domowe sumarycznie konsumowały oferowaną przepływność."

https://www.orange.pl/omnibook/poradnik-orange-swiatlowod

 

 

@Czullo  Wątpię, że technik(nomen omen PT Orange) zdąży z instalacją na drugi dzień 😉 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26506
  • 16932
  • 1186

Nowa oferta od 18.06

Nie wiem kto tłumaczył. Na stronach Hurtu i na stronach UKE wszystkie prędkości na świetle są podawane jako decy...

1.
100 Mbit/s
do 100000/10000 kbit/s
2.
300 Mbit/s
do 300000/30000 kbit/s
3.
1 Gbit/s*
do 1 000 000/100 000 kbit/s **
4.
300 Mbit/s
do 300 000/50 000 kbit/s
5.
600 Mbit/s
do 600 000/100 000 kbit/s
6.
1 Gbit/s*
do 1 000 000/300 000 kbit/s

Więc 900 jest ok, ale nie wiem jak T-Mobile (który lubi mieć dobre papiery) będzie miało u siebie.
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1740
  • 1861
  • 101

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85  Te wartości nie bardzo zgrywają się z tym, co jest w naturze. Orange zawsze puszczało minimalnie więcej pasma niż wynikało to z dokumentów...miałem nie 300 000 kbit/s a ok. 315 000 kbit/s, z uploadem nie 30 000 kbit/s, a 33 000 kbit/s. Z drugiej strony tacy była była kablówka, gdzie 100 Mbit/s oznaczało około 96Mbit/s w rzeczywistości.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26506
  • 16932
  • 1186

Nowa oferta od 18.06

Okej, ale jak dobrze chyba wiesz, że do prędkości 100 jest kilka profili w zależności od technologii podłączenia. 100 nie jest równe 100 w całej Polsce.
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1740
  • 1861
  • 101

Nowa oferta od 18.06

@Piotrekk85 Innych technologii niż czyste, Orangowe FTTH nie biorę pod uwagę, bo to dla mnie lekko pisząc proteza 🙂 .

Chciałem Ci tylko przekazać(bo odniosłem wrażenie, że masz to na myśli) że Orange sprzedając 1Gb/s tak naprawdę sprzedaje niepełny pakiet ("oszukany"), ponieważ jak sam piszesz "1giga daje 0,93 prawdziwego giga i co zrozumiałe T-Mobile daje tylko 900 mega w ofercie.". 

Samo Orange tłumaczy w linku, który podałem wyżej - że do Funboxa 3.0 dostarcza pełne pasmo.

 


Poziom 36, Guru *
  • 4207
  • 6545
  • 138

Nowa oferta od 18.06

Mnie ostatnio wrzucili na światłowód, bo miedziane łącza likwidują, 300/50 a realnie to 250/40, dobrze że tylko 65zł miesięcznie, bo nie potrzebna mi taka szybkość a 15 zł więcej płacę i firmowy router dali z ONT wbudowanym, nijak podmienić na własny router, do ustawień też brak dostępu, nawet nazwy sieci wi-fi nie zmienię czy hasła, trzeba dzwonić jak jakieś zmiany się chce zrobić.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 278
  • 255
  • 0

Nowa oferta od 18.06

hmmm...a czy to naprawdę ma dla was znaczenie jak kto przelicza te wartości? czy 1000 czy 1024? 😉

sorry ale to chyba najmniejszy problem kiedy mówimy o prędkościach od 150mbps w górę...takie dywagacje miały sens...za czasów modemów telefonicznych 😉

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4207
  • 6545
  • 138

Nowa oferta od 18.06

@pawel__b  zasadniczo masz rację, bo co za różnica 1GB czy 900 z ogonkiem, ale są tacy co testy robią i jak się pochwalą 1GB łączem jak test pokaże trochę mniej 😉

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 278
  • 255
  • 0

Nowa oferta od 18.06

@irek6311 

 

no właśnie, teraz znaczenie ma jakość samego połączenia a nie prędkość czyli wielkość opóźnienia, jitter czy też straty pakietów