Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Smart Care Premium - opinie

Anonim

Nie dotyczy

Orange Smart Care Premium - opinie

Ale Digital Care jest partnerem w przypadku tej usługi o czym mówi regulamin na który się powołujesz.  


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Uszkodziłem telefon iPhone 12 Pro, te modele nie są już sprzedawane, zgłosiłem ubezpieczenie i teraz jestem ciekaw co z tym podziałają, ale czytając opinie trochę się obawiam 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 11
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Do kogo mogę zgłaszać nadużycia Digital Care. A może to regulamin usługi wprowadza w błąd , nie mówiąc, że partner ma jakieś limity i gdy nie załapiesz się na limit, a chcesz mieć aparat z podobnymi funkcjami, nawet trochę gorszy musisz liczyć się z dopłatą. Orange umywa ręce, bo za to odpowiada partner, który nie zna regulaminu.

 

Oddając do naprawy nie najnowszy aparat, musisz liczyć się z dopłatą. Ale nie martw się, jeśli dopłata będzie wyższa , możesz wziąć raty. Wersja premium to taka sama ściema, jak wersja standard. Dodatkowo w ramach szybkiej płatności PayU dajemy Ci możliwość rozłożenia dopłaty na raty. Ta opcja dostępna jest dla kwot powyżej 300 zł, a decyzja o przyznaniu rat wydawana jest online nawet w 15 minut. Takie fajne 🙂 Jeśli myślałeś, że załatwisz to bezgotówkowo, to w niektórych przypadkach możesz się zdziwić. Może nie obyć się bez kredytu.

 

 

________________

*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Cześć ! 

 

Obecnie jestem w fazie przepychania się z ORANGE i ich zewnętrzna usługa ORANGE SMART CARE, pisze tak bo usługę naprawy lub wymiany wykonuje zewnętrzna firmy która obecnie przetrzymuje mój telefon. Sprawa wygląda tak że końcem listopada wysłałem telefon REALME GT2 PRO do serwisu po kilku dniach dostałem informację że rusza naprawa, następnie że nie ma części i się przeciągnie ale ile nie wiadomo. Napisałem maila by się określili ile potrwa dostawa części i jeśli nie mają ich to w regulaminie mam wymianę urządzenia nie zależnie od kosztów na model o porównywalnych lub nie gorszych parametrach co zaowocowało tym że przedstawili mi model REALE 11 5G który nijak się ma do mojego modelu. Dzwoniąc na infolinię pani powiedziała mnie że to model w cenie kosztów naprawy mimo że w regulaminie premium nie ma mowy o kwotach. Obecnie uderzam do orenga i po internecie tak żeby odzyskać telefon o takiej jakości i wartości jakiej zapłaciłem. 

 

Od operatora dostaje tylko regułki z przeprosinami i że naprawa się przedłuży ale nie wiadomo ile itd. 

 

Na Instagramie dostałem info że jedna osoba po pół roku ale udało się jej wywalczyć telefon. 

 

Jeśli będzie trzeba będę nagłaśniał sprawę gdzie się da. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Jarku jak widać w moim przypadku zaoferowali mi zamiennik telefonu w cenie kosztów naprawy.  Wysłałem do naprawy telefon REALME GT2 PRO 12/256gb, a zaoferowali mi REALME 11 5G bo tyle wynosi naprawa mojego modelu do którego nie mają części i nie są w stanie powiedzieć kiedy będą te części więc czekanie w  nieskończoność się szykuje albo walka w internecie z nimi. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Cześć. Ja też dostałam SMSa, że z powodu opóźnienia w dostawach części naprawa się przedłuży, ale po kilku dniach przyszedł kolejny, że serwis już rozpoczął naprawę. Z tego co czytam, to mają na to 7 dni roboczych. Czekam więc i mam nadzieję, że historia jak u ciebie się nie powtórzy 😬


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Oby ci się udało, niestety ja jestem osoba niepełnosprawna ruchowo po amputacji nogi i miałem niefortunny wypadek na śliskiej nawierzchni prze co telefon jest tak uszkodzony że naprawa wydaje się bezsensu. A że telefon jest dość drogi to się migają od tego, ale walczę z nimi w mediach ich na insta i FB może się uda.

 

Specjalnie wziąłem te ofertę w wersji PREMIUM ale widzę że chyba nie warto to płacić jak takie problemy  

 

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 158
  • 704
  • 18

Orange Smart Care Premium - opinie

Korzystalem kiedys przez przypadek, bo troche pozwolilem sobie wcisnac na probe bez umowy za miesiac za free (premium). Pech chcial, ze zbilem ekran w pierwszym miesiacu i udalo sie skorzystac. U mnie wymiana czesci. Mysle, ze przy drogim telefonie ta usluga moze miec sens. Ale fakt, nie spotkalem sie z limitowaniem.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

To ja wysłałem telefon REALME GT2 PRO a oferują mi REALME 11 5G

 

lub czekanie w nieskończoność na części bo nie są w stanie powiedzieć kiedy je dostaną bo to nie zależne od nich ja to rozumiem, ale jak mamy 7 dni na to i wiemy że to może trwać, a zgodnie z regulaminem raz na 12 miesięcy należy się wymiana na telefon o porównywalnych lub nie gorszych parametrach nie zależnie od kosztów. 

 

Mimo to kręcą mocno, tak więc czuje się naciągnięty i oszukany !!  


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 10
  • 0

Orange Smart Care Premium - opinie

Zgadzam się z Marcin026, że ten Smart Care najlepiej mieć, gdy ma się jeszcze gdzieś w szufladzie zapasową komórkę do korzystania na czas naprawy.

 

@Waleczne_sercejesteś pewny, że chodzi o komórkę, która ma zastąpić twój model telefonu w ramach "naprawy"? Bo ja dostałam propozycję, ale taką, by tylko na okres naprawy wziąć od nich telefon. Chyba za dodatkową opłatą. Nie skorzystałam.