- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
Cześć,
Korzystał ktoś z usługi Orange Smart Care Premium i może podzielić się swoją opinią na ten temat?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
@jose_arkadio z tego co wiem to gro jest zadowolone, ale zawsze są jacyś nie zadowoleni i ci głównie piszą w sieci.
Na Forum przewijał się ten temat, wystarczy poszukać, chyba że nie chcesz szukać, to napisz i poświęcę czas by ci to znaleść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
Jak masz czas i ochotę to poproszę 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
@jose_arkadio tu masz jeden z tematów na NO:
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Orange-Smart-Care/m-p/206700
Wyniki wyszukiwania tematu na NO:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
Warto tu tylko zauważyć,że opinie dotyczą głównie Orange Smart Care w wersji zwykłej - a negatywne opinie głównie kwestii, które nie dotyczą wersji premium 🙂
Wersja premium obejmuje uszkodzenie mechaniczne telefonu, nie tylko wyświetlacza, nie ma limitu kwotowego (w zamian jest limit 1 naprawy w roku), tym samym problemy związane z np. przekroczeniem limitu kwotowego nie mają tu miejsca 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
@Jarekno dlatego właśnie zadałem pytanie głównie o usługę Premium 😀 a Ty jako pracownik jesteś mi coś w tej sprawie powiedzieć? Spotkałeś się może z jakimiś opiniami Klientów na temat wersji Premium?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
U mnie bardzo słabo. Oddałem urządzenie Redmi Note 8T 4/64GB z dobrym aparatem 4K, dobrym wyświetlaczem 2340x1080, Moduł Wi-Fi, Hotspot Wi-Fi, IrDA, NFC, Dual SIM, bez których aparat dla mnie jest nieużyteczny. Próbują mi wcisnąć Moto e40. Z tego co widzę potrafi tylko dzwonić, bo aparat i wyświetlacz słaby, brak moim zdaniem niezbędnych funkcji, Teoretycznie nie kupiłem sobie super maszyny, moje urządzenie kosztuje 899 zł, jednak ma to co jest mi potrzebne. Wykupiłem sobie Orange Smart Care Premium, teoretycznie bez limitu kwotowego napraw, a oni chcą mi wcisnąć jakiś kit, dla mnie nieużyteczny. Moim zdaniem całe to ubezpieczenie to ściema i naciąganie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
Na podstawie jakiego zapisu w regulaminie , partner Orange Smart Care premium, proponuje mi urządzenie nie posiadające większości cech głównych, przesłanego prze zemnie telefonu? Czemu chcą ode mnie dopłatę, za urządzenie o słabszych parametrach? Czy muszę decydować się na zaproponowane przez nich urządzenie, zupełnie inne niż to które wysłałem do naprawy? Z kim rozmawiać żeby mi pomógł, lub wyjaśnił, to że regulamin swoje, a działania partnera zupełnie co innego. Ja tylko chcę Urządzenie takie samo, lub o podobnych głównych parametrach technicznych. W regulaminie, nic nie piszą o dopłatach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Smart Care Premium - opinie
Odpowiedź z Digital Cafe:
"Uprzejmie informujemy, że w przypadku naprawy przez wymianę urządzenia na nowe, odpowiadamy kwotą wynikającą z kosztorysu naprawy, czyli 579,00 zł. Gdy cena urządzenia jest wyższa, niezbędna jest dopłata".
Zawierając umowę nic nie było napisane o limitach w kosztorysie. Ja tylko chcę by naprawiono mój telefon, jeśli nie jest to możliwe, proszę o wymianę na nowy, posiadający funkcje, które miał poprzedni, zwłaszcza przyzwoity aparat i wyświetlacz, Moduł Wi-Fi, Hotspot Wi-Fi, IrDA, NFC, Dual SIM, zgodnie z § 5 ust 3. powinienem dostać urządzenie o podobnych cechach głównych, z wyjątkiem koloru. Nie podpisywałem umowy z Digital Cafe, a z Orange. Proszę o wyjaśnienie, skąd wziął się limit 579 zł i czemu bez dopłaty, proponowane jest mi urządzenie, bez większości cech mojego poprzedniego telefonu. Proszę wskazać zapis w dostępnej dla mnie umowie, na podstawie którego mam dopłacić za podobne urządzenie. Z tego co widzę Digital Cafe sugeruje się nie wyposażeniem telefonu, a ceną skądś wziętą. O cenie, w regulaminie, nic nie jest napisane.
- « Poprzedni
- Następny »