Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange światłowód pomóżcie z instalacją - proszę przeczytajcie to...


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange światłowód pomóżcie z instalacją - proszę przeczytajcie to...

Witajcie, piszę tu w nadziei, że może będziecie Państwo mieli możliwość przekierowania tego zapytania do jakiejś osoby mogącej coś zrobić, Mieszkam w Zamościu, woj. Lubelskie i bardzo zależy mi na usłudze orange światłowód, wiem, że w moim mieście jest już instalacja pod światłowód, nawet na mojej ulicy. Niestety nie pod numerem, pod którym mieszkam. Jestem informatykiem, pracuję jako administrator serwerów. Z natury mojej pracy muszę wysyłać duże pliki (kilka, czasem kilkanaście GB między serwerami) więc szybki upload jest mi niezbędny, Na tą chwilę mam DSL dynamiczny z podniesionym Uploadem do 10 Mbps, ale to wciąż za mało jak na ilość danych, które wysyłam. Jestem gotów zapłacić 1000 czy 2000 za podciągnięcie światłowodu do mojej lokalizacji a potem jestem gotów podpisać umowę choćby na 3 lata byleby tylko mieć światłowód i upload 30 lub 60 Mbps. Dodatkowo jestem osobą niepełnosprawną, internet jest dla mnie oknem na świat, tylko tak mogę rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Szanowni Państwo Pomóżcie - proszę.Gdy ostatnio dzwoniłem na infolinię powiedziano mi, że lokalizacja jest w planach ale bez terminu instalacji. Może dałoby się przyspieszyć? bardzo proszę o kontakt, podam wszelkie możliwe informacje.

14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange światłowód pomóżcie z instalacją - proszę przeczytajcie to...

Podobnych próśb z całej Polski jest wiele. Najszybsza droga to szukanie lokalnych tzw. account managerów.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange światłowód pomóżcie z instalacją - proszę przeczytajcie to...

Gdzie ich szukać 😉 będę wdzięczny za każdą pomoc.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065