Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy konsultant mówi prawdę?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Czy konsultant mówi prawdę?

Obecnie mam abonament Biz Europejski którego umowa kończy mi się w maju. Pracuję jako kierowca w transporcie międzynarodowym i w większości przebywam za granicą. Konsultant przez telefon zaproponował mi podpisanie nowej umowy i przejście na abonament Dla Firm + Multipak XXL. Powiedział że będę miał nieograniczone rozmowy i ponad 5 GB internetu na terenie UE bez naliczania opłat z tytułu Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu nawet jeśli w większości będę za granicą.

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Czy konsultant mówi prawdę?

Wszystkie taryfy polegają pod FUP (politykę uczciwego korzystania). Ew może to być jakaś niestandardowa oferta ale najlepiej poprosić o regulamin promocji na maila.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Czy konsultant mówi prawdę?

Teraz w UE mam 600 MB internetu i 250 min połączeń przychodzących i 250 min wychodzących. Dopiero po wykorzystaniu tych pakietów mam naliczaną opłatę roamingową. Czy w tym nowym abonamencie też będę miał jakieś pakiety? Czy od razu naliczać będą roaming?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Czy konsultant mówi prawdę?

W standardowej ofercie nic nie ma w UE. Jest tylko w kilku krajach poza UE. Ale możesz coś niestandardowego otrzymać za przedłużenie. Więc tu warto poprosić o regulamin promocji.

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

Czy konsultant mówi prawdę?

Dobierając multipakiet xxl zyskuje

 

Nielimitowane międzynarodowe połączenia/SMS-y i
MMS-y do krajów należących do Strefy 1: Unia
Europejska oraz do USA i Kanady
3. Pakiet 200 minut/SMS/MMS w roamingu na
wybrane kraje spoza UE