- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.Wchodząc na stronę orange online na moje konto, jest napisane pod zakładką Linia telefoniczna -Twoje Pakiety oferta -Pakiet minut domowy na co dzień+ i jeszcze Pakiet minut domowytaniej+.Dzwoniłem na infolinię co to za pakiety i jak je mogę wykorzystać to pan z infolini powiedział że u niego nie widać tych dodatkowych pakietów.I mam pytanie czy to bład na stronie.czy jest możliwe żeby był bląd na moim koncie czy dzwonić jeszcze raz na infolinie i się zapytać jak wykorzystać te pakiety?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pełen cennik tu http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8287/8485982.pdf
Sam pakiet domowy 300 był w dwóch opcjach
1) 300 min na stacjonarki w Polsce przez całą dobę każde dnia
2) 600 min poza szczytem
(więcej na stronie 47 w cenniku).
Przy umowie dwuletniej masz w ramach promocji domowy na co dzień + (s.66)
1) większy pakiet minut bo 600 minut na stacjonarne w Polsce niezależnie od pory dnia + na wybrane kierunki międzynarodowe
2) 60 minut z dwoma wybranymi komórkami w Polsce
Jeśli kończy się lojalka, sugerowałbym zmianę na coś nowszego za kilka złotych mniej.
Moja propozycja do Plan na każdy dzień (49 zł)+ 60 minut na komórki (4zł). Łącznie przy umowie 2letniej płacisz 53 zł a już masz nolimit na stacjonarnki (więcej kierunków międzynarodowych, ale najlepiej to sobie porównać), a do tego komórki są na wszystkie numery a nie te dwa wybrane.
Ew. coś innego z oferty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nie ma to opcje są dwie:
1) kontakt z infolinią 510100100 (lub bezpośrednio z domowego bezpłatnie na 19393) - i tam albo na IVR lub poprzez połączenie z Doradcą możesz zmienić
2) musisz poszukać salonu Orange (który kiedyś był pod skrzydłami TP), ale niestety na stronie www nie ma rozpiski które to.
Sugerowałbym rozwiązanie nr 1.
Zmiana zacznie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.
PS. Jakbyś znów trafił na osobę co nie będzie wiedziała o co chodzi, poproś o to by skonsultowała się z bardziej doświadczonym pracownikiem. Widocznie trafiłeś na świeżynkę, która nie znała tak starych ofert.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pełen cennik tu http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8287/8485982.pdf
Sam pakiet domowy 300 był w dwóch opcjach
1) 300 min na stacjonarki w Polsce przez całą dobę każde dnia
2) 600 min poza szczytem
(więcej na stronie 47 w cenniku).
Przy umowie dwuletniej masz w ramach promocji domowy na co dzień + (s.66)
1) większy pakiet minut bo 600 minut na stacjonarne w Polsce niezależnie od pory dnia + na wybrane kierunki międzynarodowe
2) 60 minut z dwoma wybranymi komórkami w Polsce
Jeśli kończy się lojalka, sugerowałbym zmianę na coś nowszego za kilka złotych mniej.
Moja propozycja do Plan na każdy dzień (49 zł)+ 60 minut na komórki (4zł). Łącznie przy umowie 2letniej płacisz 53 zł a już masz nolimit na stacjonarnki (więcej kierunków międzynarodowych, ale najlepiej to sobie porównać), a do tego komórki są na wszystkie numery a nie te dwa wybrane.
Ew. coś innego z oferty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
telefon stacjonarny twoje pakiety
Dziękuję za odpowiedż.Czyli jednak mam te pakiety .Umowa mi się kończy za ponad pół roku więc skorzystam z podpowiedzi.Mam jeszcze pytanie odnośnie tych dwóch nr komórkowych Pakiet minut domowy na co dzień+.Jak je aktywować czyli jak uaktywnić te dwa numery aby dzwonić na nie w ramach tego pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nie ma to opcje są dwie:
1) kontakt z infolinią 510100100 (lub bezpośrednio z domowego bezpłatnie na 19393) - i tam albo na IVR lub poprzez połączenie z Doradcą możesz zmienić
2) musisz poszukać salonu Orange (który kiedyś był pod skrzydłami TP), ale niestety na stronie www nie ma rozpiski które to.
Sugerowałbym rozwiązanie nr 1.
Zmiana zacznie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.
PS. Jakbyś znów trafił na osobę co nie będzie wiedziała o co chodzi, poproś o to by skonsultowała się z bardziej doświadczonym pracownikiem. Widocznie trafiłeś na świeżynkę, która nie znała tak starych ofert.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
telefon stacjonarny twoje pakiety
Powiem tak.Dwa razy dzwoniłem na infolinie i powiedzieli mi że nie widzą tych dodatkowych pakietów tylko ten podstawowy który posiadam.Dopiero na czacie dowiedziałem się że to pomyłka na stronie.Czat jest o tyle lepszy że można podrzucić zrzut ekranu.Dziękuję za pomocne odpowiedzi na tym forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
telefon stacjonarny twoje pakiety
Super, że udało się wyjaśnić sprawę.