Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

orange smart care simo premium- nie warto


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Podsumowanie jest większą czcionką, więc je  przeczytałam. Nie ma tam słów: „pakiet bezpieczeństwa” ani „Pass Wideo” ani kwoty 45 zł za te usługi. Dlatego resztę podpisałam bez czytania


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Znalazłam tę ukrytą mocno informację!!!

Cytuję: „Informacje o pozostałych cenach są obszerne, dlatego wskazujemy je w innych przekazanych Państwu dokumentach.”.

Brawo! Brawo ORANGE!!!

i jest to część prawdy: o usłudze pass video nie ma słowa, o pakiecie bezpieczeństwa rzeczywiście dostałam jedną kartkę, sformatowaną tak, że na pierwszej stronie jest tekst umowy a na drugiej jej stronie są tylko podpisy! To bardzo ułatwia uzyskanie podpisu nieświadomie złożonego przez klienta. No mistrzostwo manipulacji - brawo ORANGE!

Anonim

Nie dotyczy

orange smart care simo premium- nie warto

A tak z ciekawości czy możesz wrzucić scan tego posumowania umowy? 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

@Anonim 
Udało mi się w końcu zrobić zdjęcie i (chyba) pozasłaniać moje dane Pierwszy raz robiłam takie mazanki na zdjęciach. Niestety, okazało się za małe, po powiększeniu nieczytelne. i musiałam próbować inaczej. Teraz chyba uda mi się je załączyć (dwie strony). Wklejenie zdjęcia nie udało się (ten typ pliku nie jest obsługiwany). Musiałam jeszcze zmienić na pdf.

Ufff! Dziękuję za zainteresowanie i analizowanie mojej bardzo trudnej sytuacji 🙂

 

Anonim

Nie dotyczy

orange smart care simo premium- nie warto

To rzeczywiście słaba sprawa. Jakoś mi się wierzyć nie chce ze zapis w stylu: ,, 25 zł za Pakiet Bezpieczeństwo przez 24 miesiące. Szczegóły na dodatkowym dokumencie" nie zmieścił by się na tym podsumowaniu. Chodź napisali k dodatkowych opłatach. 

 

Najlepiej zareklamować w salonie gdzie zawieralaś umowę 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

orange smart care simo premium- nie warto

Na pakiet bezpieczeństwa jest oddzielna umowa. Na podsumowaniu warunków umowy nie będzie żadnego info o tymże pakiecie. Musiałaś podpisywać dwie umowy jedna na Love druga na PB. Jeśli nie podpisywałaś tej drugiej, to tu masz kierunek składania reklamacji. Umowa była na tablecie podpisywana czy papierowo ? Ile podpisów zostało złożone ?
Jeśli chodzi o Video Pass to tu bym raczej obstawiał na błąd systemu lub na zakończonej promocji 100 % rabatu na usługę z poprzedniej umowy, a nie celowym działaniu konsultanta.
Natomiast jeśli chodzi o PB to obstawiam na "niepełne dopowiedzenie" o usłudze przez konsultanta tj. co zawiera ile kosztuje itd.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Tak, była kolejna kartka papieru, na której z jednej strony była umowa o pakiecie bezpieczeństwa a na drugiej stronie wyłącznie miejsce na złożenie podpisu. Opisałam to powyżej. Na podsumowaniu nie było mowy ani o tym pakiecie ani o Video Pass. Nigdy nie korzystałam z tej opcji - zostałam "uszczęśliwiona" nią zupełnie bez mojej wiedzy, po raz pierwszy, podobnie, jak pakietem.

Dziwne, że wyszczególniono w podsumowaniu dodatkową opłatę w wysokości 10 zł miesięcznie (za multiroom) a pominięto informację o usługach płatnych w sumie 45 zł miesięcznie. 

Zamierzam, gdy trochę ochłonę, na spokojnie opisać tę sytuację i zadbać, by dotarła do jak największej liczby potencjalnych klientów - by ich ostrzec.

Nawiążę też kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta, by wymógł na ORANGE niestosowanie takich podstępnych form wciskania swoim klientom niechcianych usług. Oraz zapewnił, by podpisy pod umową o pakiecie bezpieczeństwa znalazły się na tej samej stronie kartki, co treść tej umowy (naprawdę się zmieszczą), by umożliwić klientowi zwrócenie uwagi na fakt, że podpisuje umowę, o której nie rozmawiał i nie jest ona wymieniona, nazwana na podsumowaniu uzgodnionej oferty. Oczekuję też zapewnienia, by konsultant nie miał prawa włączać dodatkowych usług (u mnie Video Pass za 20 zł miesięcznie) niewymienionych w podsumowaniu i bez wyraźnej zgody klienta.

 

W sumie, to może nawet nie doceniam dobrej woli konsultanta, który przecież, w ramach tego zdania z Podsumowania warunków umowy o "obszernych informacjach" o pozostałych cenach, mógł mi powłączać jeszcze kilkanaście kosztownych opcji. Przypomnę: o opcji Video Pass za 20 zł nigdzie nie ma nawet wzmianki, dla konsultantki z infolinii też była ona niewidoczna, dopiero konsultant z czatu zidentyfikował tę opcję i przyjął ode mnie zlecenie jej wyłączenia. 

Zaczynam się zastanawiać nad wpływem pierwszych dwóch cyfr z mojego PESEL na intensyfikację prób oszukania mnie. Przykre. To się chyba nazywa ageizm. Może, po nagłośnieniu moich perypetii, dowiem się, czy młodsze ode mnie osoby zostały potraktowane podobnie. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

@slav72

Dziękuję, udało mi się zgłosić na czacie prośbę o przywrócenie zgłoszenia reklamacji - za kilka godzin sprawdzę, czy już widać to w systemie