Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

orange smart care simo premium- nie warto


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Przedłużyłem umowę z ORANGE, biorąc telefon Iphone SE i  ofertę orange smart care simo premium na ten telefon (25zl cyber tarcza). Telefon jest dla córki na prezent, dlatego został ładnie spakowany. Pobrany automatycznie został nr IMEI z starego mojego telefonu, który został z automatu objęty ochroną. Byłem w salonie zgłosić reklamację- powiedziano mi, że mam zadzwonić na biuro obsługi klienta, z obsługi pokierowano żebym zadzwonił do obsługi Smart Care. Po telefonie, zrezygnowałem z usług, po prostu procedury  dla mnie są za bardzo skąplikowane- za zerwanie umowy 300zł- taki prezent na Mikołaja. Dodam, że miałem jeszcze wcześniej 2 usługi smart care- nigdy z nich nie skorzystałem. Dla mnie jest to naciąganie kasy, na które dałem się złapać.

27 ODPOW. 27

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

orange smart care simo premium- nie warto

@gawdzik dlatego ja nigdy nie korzystam z takich dobrodziejstw od Orange. Dziwi mnie tylko, czemu kara za zerwanie umowy? Do niedawna nie było problemu. Można było wziąć ochronę i po miesiącu zrezygnować, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Powinien być zapis w umowie, sprawdź co masz zapisane.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

orange smart care simo premium- nie warto

Poczytałem regulaminy i cenniki usługi Smart Care i nigdzie nie ma mowy o karze za rezygnację 🤔


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2018
  • 5436
  • 183

orange smart care simo premium- nie warto


@slav72napisał(-a)

Poczytałem regulaminy i cenniki usługi Smart Care i nigdzie nie ma mowy o karze za rezygnację 🤔


Bo to był Pakiet Bezpieczeństwa w skład którego wchodzi Orange Smart Care Simo poza tym jest tam Chroń Dzieci w Sieci, Znajdźmy Się, i Zabezpiecz Pesel. Jest na to oddzielna umowa na 24 mc.

 

Złóż reklamację do Orange na piśmie w salonie, podaj Imei który powinien być objęty ochroną, powołaj się na brak info ze strony konsultanta. Jestem pewny ze uznają i przypiszą Imei Iphona do ochrony.

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

orange smart care simo premium- nie warto

@gawdzik  pytanie tylko czy o taka ochronę Ci chodziło? Pakiet bezpieczeństwa to jedno, a ubezpieczenie telefonu od skutków nieprzewidzianych vwypadkow ( czytaj: uszkodzeń) to drugie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Tak jak piszesz- dzięki. Tak powinienem zrobić. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 7
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

A ktoś mi powie jak wyłączyć usługę: OrangeSmartCare SIMO 1200

Z poziomu Mój Orange się nie da. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

orange smart care simo premium- nie warto

@bdariuss Zadzwoń na inf. ubezpieczeniową 501030030 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

orange smart care simo premium- nie warto

@bdariuss  

slav72_0-1639060272635.png

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 38
  • 0

orange smart care simo premium- nie warto

Ja zostałam "wkręcona" w ten Pakiet bezpieczeństwa 13 grudnia przez konsultanta w salonie ORANGE: powiedział mi, że jeden z 2 telefonów, które mam kupić (ten droższy) ma taką promocję, że nie tylko ma szybkę na ekranie i etui ochronne ale też będzie ubezpieczony przez te dwa lata tak wspaniale, że nie będą pytać, jak doszło do uszkodzenia, tylko naprawią albo dadzą nowy.
Dopiero po kilkunastu dniach zorientowałam się, że mam rachunek powiększony o niespodziewaną kwotę 45 zł! Konsultant podsunął mi do podpisania kilka kartek (nie miałam okularów a miałam zaufanie - bo był szalenie miły i sympatyczny). Nawet po powrocie do domu nie czytałam, bo tak mi ładnie odpowiadał na wszystkie moje pytania, że nie odczuwałam potrzeby weryfikowania. Dopiero na fakturze zobaczyłam straszne dla mnie, emerytki kwoty i zaczęłam szukać wyjaśnienia.  I okazało się, że wkleił mi nie tylko to ubezpieczenie za 25 zł ale i jakieś VideoPass za 20 zł! Złożyłam dwie reklamacje, anulowałam jedną, techniczną a pracownicy infolinii anulowali mi obie, w tym tę dotyczącą wkręcenia mnie w to ubezpieczenie. Po te 300 zł, które być może będę musiała zapłacić za rezygnację (tak wyczytałam) pójdę nawet do sądu. Ale najpierw spróbuję polubownie, napiszę do Orange (może na adres z umowy lub/i na ich stronie na FB?)  bo, jak widać, na konsultantów nie mogę liczyć. Czy ktoś mi podpowie, gdzie powinnam napisać?