01-05-2018
08:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-05-2018
08:20
audioteka
► W temacie zmieniono etykietę na mam inną ofertę - Moderator Wiktor ◄
zarejestrowalem sie w usludze audioteka w orange. minął miesiąc i nie dostalem nowego punktu. Co robić?
Etykiety:
5 ODPOW. 5
01-05-2018
08:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-05-2018
08:26
audioteka
@olinCzy chodzi Ci o to ? Audioteka w Orange masz regulamin wiec poczytaj.
01-05-2018
09:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-05-2018
09:05
audioteka
Usługę aktyowawałeś w powiązaniu z aktywnym numerem komórki w Orange? To abonament czy oferta na kartę?
01-05-2018
10:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-05-2018
10:07
audioteka
dzięki ale wychodzę z zalożenia, że takie rzeczy powinny być prostę i szkoda mi czasu na studiowanie 18 stron regulaminu
01-05-2018
10:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-05-2018
10:57
audioteka
Jeśli nie masz blokady na usługi elektroniczne i nie kupowałeś za wiele rzeczy w opcji dopisz do rachunku Orange, to problem trzeba zgłosić na BOK http://orange.pl/kontakt