- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
Dziadkowie chcieli przenieść numer z Plusa, bo nie było nigdzie zasięgu, do Orange. Pan w salonie powiedział ze jest to możliwe jedynie przez stronę internetowa. Zgodnie z instrukcjami wypełniłam wszystko, niedługo potem przyjechał kurier z nowymi kartami z Orange. Nie jest to abonament tylko zwykle przeniesienie numeru. Przeniesienie ma być z data 3 lutego, ale dziś dziadkowie dostali smsy z Orange ze operator Plusa wstrzymał przeniesienie numeru. Co zrobić w takiej sytuacji? Czekać do 3 lutego, dzwonić do BOK Orange, a może Plusa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
@Dominika20 zadzwonić do Orange BOK 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
co jest przyczyną wstrzymania przeniesienia. Również należy wyjaśnić sprawę z Plusem, dlaczego wstrzymali przeniesienie.
Stawiam raczej na błędnie podane dane w momencie składania wniosku o przeniesienie.
Przeniesienie ni musi się odbywać tylko przez stronę internetową. Salony również mogą przyjąć wniosek o przeniesieni i wydać od razu karty SIM. Natomiast często się spotykałem, że salony nie chcą przyjmować wniosków o przeniesienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
Pan pracujący w salonie powiedział, że z sieć wycofuje się z umów na kartę i dlatego jest to możliwe tylko przez stronę lub ewentualnie przez infolinie. Jakbym wiedziała, że jest możliwość zrobienia tego tradycyjnie to po prostu poszłabym do innego salonu, do innego pracownika...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
@Dominika20 co to za salon: partnerski, czy firmowy? Raczej stawiam na partnerski i niedoinformowanego konsultanta. Przez infolinię nie ma możliwości przeniesienia numeru do oferty na kartę. Można tylko podpisać przez infolinię umowę abonamentową, to w tedy jest taka opcja z przeniesieniem.
Nie słyszałem nic na temat wycofania się Orange z oferty na kartę. Coś ten konsultant strasznie mocno niedoinformowany. Może dostał gdzieś notatkę z rezygnacją ze starych ofert na kartę i podciągnął pod całą ofertę na kartę. Oferta FREE dalej funkcjonuje i ma się bardzo dobrze
Jak chcesz, to można skargę złożyć na ten salon dzwoniąc na infolinię: 510 100 100 lub napisać na czacie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
Widocznie faktycznie pracownik nie był do końca poinformowany. Pan na czacie, wyjaśnił mi już wszystko, jak trzeba.
Dziękuje bardzo za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wstrzymanie przeniesienia numeru
@Dominika20 a czy wyjaśniła się też kwestia tego "wstrzymania"? Co było powodem tego komunikatu?