Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa smart Care - proszę o pomoc


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Usługa smart Care - proszę o pomoc

Temat przeniesiony z Abonament do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej

 

Witam Serdecznie,

 

Może zacznę od samego początku.

Uszkodziłem telefon Iphone X spadł na ziemie i na ekranie pojawiał się mały odprysk.

ponieważ nie wpływał na funkcjonowanie telefonu a jedynie brzydko wyglądał zrezygnowałem z kosztowne wymiany w Digital Care - dużo wyższej po ujęciu ubezpieczenia niż w autoryzowanym serwisie.

telefon wrócił do mnie martwy - napisałem reklamacje - i problem dopiero się zrobił

 moja cierpliwość jest na wyczerpaniu, bezskutecznie próbuje wydobyć od firmy Digita Care odpowiedz na swoją reklamacje mimo iż minęło już ponad 45 dni.

Poniżej wysyłam Państwu treść reklamacji poniżej.

wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować i prosi by mi odpowiedzieli na moją reklamacje - bezskutecznie twierdzą iż odpowiedz została wysłana i oni nic nie zamierzają z ty robić

i generalnie to jest mój problem nie ich.

Iignorują moje prośby i kontakty telefoniczne wobec jestem obecnie bez telefonu już 2 miesiące

 

proszę o pomoc

Maciej

 

---------- Forwarded message ---------
Od: Digital Care - Infolinia <infolinia@ucare.pl>
Date: czw., 16 maj 2019 o 13:11
Subject: X
To: maciej.X>



Dzień Dobry,

Dziękujemy za kontakt z Digital Care, uprzejmie informujemy że wiadomość została przekazana do działu reklamacji.

Reklamacje rozpatrywanie są w terminie do 30 dni.

 

Pozdrawiamy,

 

       
   

Digital Care sp. z o.o.
ul. 17 Stycznia 48
02-146 Warszawa, Polska

www.digitalcaregroup.com
NIP: 534-24-87-752

   

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości.

 

 

 

 

From: Customer Portal Orange Smart Care PL <orangesmartcare@digitalcaregroup.com>
Sent: Wednesday, May 15, 2019 1:55 PM
To: Digital Care - Infolinia <infolinia@ucare.pl>
Subject: Nowa wiadomość od klienta Maciej X

 

 

Imię i nazwisko:X

Numer telefonu:X

Adres e-mail:X

Treść:Witam Serdecznie,

W dniu 06.05.2019 zgłaszałem do Państwa w ramach usługi ubezpieczania uszkodzenie mojego telefonu - mianowicie odprysk na wyświetlaczu. Urządzenie było w pełni sprawne i doskonale funkcjonowało. Wyceniliście Państwo naprawę na bardzo drogą dlatego też odmówiłem tej usługi i poprosiłem o zwrot urządzenia. odebrałem je w dniu wczorajszym 14.05.2019 i okazało się ze nie mogę go włączyć.
Po wielokrotnych próbach podłączenia do ładowarki na kila godzin i resetowaniu urządzenia nic się nie wydarzyło - urządzenie było martwe. Po dokładnym obejrzeniu urządzenia doszedłem do wniosku iż urządzenie było rozbierane dlatego że wystaje uszczelka pod wyświetlaczem.
Bardzo proszę o pilne zajęcie nieniniejszą sprawą gdyż urządzenie jest warte prawie 5000 złotych a zostało uszkodzone przez serwie.

nr sprawy serwisowej
X
nr tel na urządz. X
nr IMEI: X

Maciej X

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych:TAK

 

 

4 ODPOW. 4

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 454
  • 1154
  • 13

Usługa smart Care - proszę o pomoc

Nie bardzo rozumiem wstęp do historii: skoro naprawa w tej firmie miała być w ramach ubezpieczenia, to dlaczego miałeś za nią płacić?

 

A firmę postrasz sądem: idź do prawnika (może masz jakiegoś znajomego, a jak nie, to napisanie pisma kosztuje niedużo), żeby napisał Ci oficjalne pismo, najlepiej na papierze kancelarii prawnej, że "wzywamy do załatwienia sprawy, a jak nie, to idziemy do sądu".

Anonim

Nie dotyczy

Usługa smart Care - proszę o pomoc

@MaciejK  skoro telefon przyszedł martwy, to chyba wypadało to sprawdzić przy kurierze i nie odbierać, słać do nich, teraz będą umywać ręce bo telefon kosztowny a pewnie coś popsuli, zrób tak jak @Janhalb  proponuje, bo innej opcji nie ma.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Usługa smart Care - proszę o pomoc

Ponieważ wartość naprawy przekroczyła kwotę ubezpieczenia


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Usługa smart Care - proszę o pomoc

@MaciejK  nie wiem w jakim terminie uruchamiałeś ubezpieczenie ale w Regulaminie usługi ,,Orange Smart Care’’ z dnia 20 stycznia 2019 pkt. "5. Odpowiedź na reklamacje dostaną Państwo w ciągu 30 dni od ich złożenia. Jeżeli nie udzielimy odpowiedzi na reklamację w tym terminie oznacza to, że uznaliśmy Państwa reklamację."