- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa smart Care - proszę o pomoc
Temat przeniesiony z Abonament do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam Serdecznie,
Może zacznę od samego początku.
Uszkodziłem telefon Iphone X spadł na ziemie i na ekranie pojawiał się mały odprysk.
ponieważ nie wpływał na funkcjonowanie telefonu a jedynie brzydko wyglądał zrezygnowałem z kosztowne wymiany w Digital Care - dużo wyższej po ujęciu ubezpieczenia niż w autoryzowanym serwisie.
telefon wrócił do mnie martwy - napisałem reklamacje - i problem dopiero się zrobił
moja cierpliwość jest na wyczerpaniu, bezskutecznie próbuje wydobyć od firmy Digita Care odpowiedz na swoją reklamacje mimo iż minęło już ponad 45 dni.
Poniżej wysyłam Państwu treść reklamacji poniżej.
wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować i prosi by mi odpowiedzieli na moją reklamacje - bezskutecznie twierdzą iż odpowiedz została wysłana i oni nic nie zamierzają z ty robić
i generalnie to jest mój problem nie ich.
Iignorują moje prośby i kontakty telefoniczne wobec jestem obecnie bez telefonu już 2 miesiące
proszę o pomoc
Maciej
---------- Forwarded message ---------
Od: Digital Care - Infolinia <infolinia@ucare.pl>
Date: czw., 16 maj 2019 o 13:11
Subject: X
To: maciej.X>
Dzień Dobry,
Dziękujemy za kontakt z Digital Care, uprzejmie informujemy że wiadomość została przekazana do działu reklamacji.
Reklamacje rozpatrywanie są w terminie do 30 dni.
Pozdrawiamy,
|
||||||
|
||||||
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości. |
From: Customer Portal Orange Smart Care PL <orangesmartcare@digitalcaregroup.com>
Sent: Wednesday, May 15, 2019 1:55 PM
To: Digital Care - Infolinia <infolinia@ucare.pl>
Subject: Nowa wiadomość od klienta Maciej X
|
|
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa smart Care - proszę o pomoc
Nie bardzo rozumiem wstęp do historii: skoro naprawa w tej firmie miała być w ramach ubezpieczenia, to dlaczego miałeś za nią płacić?
A firmę postrasz sądem: idź do prawnika (może masz jakiegoś znajomego, a jak nie, to napisanie pisma kosztuje niedużo), żeby napisał Ci oficjalne pismo, najlepiej na papierze kancelarii prawnej, że "wzywamy do załatwienia sprawy, a jak nie, to idziemy do sądu".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa smart Care - proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa smart Care - proszę o pomoc
Ponieważ wartość naprawy przekroczyła kwotę ubezpieczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa smart Care - proszę o pomoc
@MaciejK nie wiem w jakim terminie uruchamiałeś ubezpieczenie ale w Regulaminie usługi ,,Orange Smart Care’’ z dnia 20 stycznia 2019 pkt. "5. Odpowiedź na reklamacje dostaną Państwo w ciągu 30 dni od ich złożenia. Jeżeli nie udzielimy odpowiedzi na reklamację w tym terminie oznacza to, że uznaliśmy Państwa reklamację."