Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ubezpiecznie Digital Care


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Ubezpiecznie Digital Care

Witam serdecznie!

Na początku chciałem bezwzględnie prosić moderatorów forum aby moje błędy przy pierwszym poście zostały wybaczone i poprawione o ile takie się pojawią no ale do rzeczy!

 

Nowa Ochrona Wyświetlacza... mówi to coś komuś?

ORANGE! Droga firmo z tradycjami!

Zainteresujcie się firmą Digital Care, bo ubezpieczyciel robi wszystko aby uniknąć naprawy szkody!

Działa negatywnie na poszkodowanego i za wszelką cenę próbuje uniknąć odpowiedzialności które sam opisuje w regulaminie gwarancyjnym podpierając się i podważając licznymi paragrafami, które nie są znane dla pospolitego "Kowalskiego"

 

Moje zgłoszenie szkody trwa już ponad trzy miesiące i nadal nie mam smartfona z powrotem!

Nawet nie wiem jak zacząć, bo najlepiej by było dać WAM drodzy użytkownicy te wiadomości do odczytu. To skandaliczne, upokarzające i nie godne zachowanie firmy uCare powoduje, że muszę wybielać się z mojego życia codziennego gdzie smartfon to integralny element, bez którego 90% ludzi w Polsce bez telefonu nie funkcjonuje sprawnie!

 

Wypunktuje przebieg mojego zgłoszenia szkody tym samym podkreślam, że wszelkie dodatkowe informacje szczegółowe w tej sprawie mogę przesłać drogą meilową, bo jest to nie do opisania.

 

1. Początek Listopada zgłoszenie szkody i 14 Listopada wiadomość odmowna gdzie również poszło odwołanie z prośbą uzasadniającą dlaczego?

2. 19 Listopad uzasadnienie. Brak spełnionych warunków umowy (brak zdarzenia losowego) Moja korekta polegała na sprecyzowaniu zgłoszonego zdarzenia telefonicznego gdzie Jacek (starszy specjalista w firmie uCare) stwierdza cyt.: Skoro znam sprawce to daj Pan dane osobowe tej kobiety. Czujecie? Jaki podjazd do zrzucenia odpowiedzialności na osobę trzecią?!

3. 7 grudzień i Pan Jacek podtrzymuje swoją decyzje tym samym żądając danych tej sprawczyni. Po rozmowie z koleżanką z pracy, naświetleniu jej mojej sprawy, koleżanka decyduje się odpisać do Pana Jacka żeby, krótko i delikatnie mówiąc we własnych zakresie namierzył dane osobowe, które mi jako poszkodowanemu nie są znane.

4. 23 stycznia po jeszcze kilku wiadomościach emailowych (zobaczcie jak szybko działa ta pseudo firma) Jacek wysyła mi drogą elektroniczną i tradycyjną pocztą pismo z datą 15 styczeń 2019r. O zmianie decyzji odmownej na pozytywną gdzie popełnia karygodny błąd!! Wysyła pismo do Pani Iwony i przeprasza za pomyłkę i prosi o skasowanie, zniszczenie pomyłki. Warto tu nadmienić, że pismo jest tej samej treści co poprawione kierowane do mnie, a mnie ciekawi przygoda Pani Iwony...

Mamy RODO gdzie sam Pan Jacek podkreśla w naszych rozmowach elektronicznych o jakości prowadzonych zgłoszeń, żenada!!!

5. 25 stycznia firma DPD odbiera telefon, a że ten sam telefon wysyłam już drugi raz (pierwszy 2017) w ramach ubezpieczenia i przebieg reklamacji był dokładnie tak samo przeciągany, postanowiłem po takim bagażu doświadczenia w ramach współpracy z firmą Digital Care przygotować się. Oczekuje na wiadomość, że są koszta dodatkowe...

6. Dzisiaj to jest 12 luty 2019 o godzinie 9:01 dzwoni numer prywatny gdzie nie zdążyłem odebrać (półtora sygnału). Ponieważ mam synchronizacje z pocztą elektroniczną otrzymuje powiadomienie o nowej wiadomości i gdy próbuje odczytać przychodzi również sms z Digital Care z prośbą kontaktu przez infolinie w mojej sprawie. Tu chyba nie ma złudzeń o co chodzi. Oczywiście przychodzi kwota 133.50 zł, uszkodzona ramka wokół wyświetlacza. RAMKA BYŁA CAŁA!

7. Odpisałem, że przed wysłaniem byłem w serwisie Samsunga, gdzie dokonałem analizy pozostałych funkcji smartfona (SPRAWNE) jak i oględzin zewnętrznych (stan normalnego użytkowania, otarcia, wytarcia, brak uszkodzeń mechanicznych). Czekam na odpis...

 

Powiedzcie...? ile procent ludzi po takim czasie szarpania się odpuszcza temat i pieniądze idą w błoto? Jaka kasa ktoś zapyta? 5.99 zł na miesiąc dużo? Mało?? Łatwo policzyć.

Samo ubezpieczenie, korzystne, słabe... godne polecenia? Firma Orange poleca, może warto przemyśleć, hmm...?

Jestem prawie 20 lat z firmą Orange, pamiętam czasy IDEA, miałem telefon na kartę, potem abonament miewałem problemy ale nigdy nie zostałem tak zniesmaczony do oferowanego produktu jak ta "Nowa Ochrona Wyświetlacza" dla klientów Orange...

 

Sprawę poruszę w gazecie, mediach, mediach społecznych i nawet nie wyobrażam sobie jak wielki będzie odzew...

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Ubezpiecznie Digital Care

Pisz do rzecznika finasowego.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Ubezpiecznie Digital Care

Na razie to tylko internetowe hejty. Na pójście do sądu mało osób się decyduje.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Ubezpiecznie Digital Care

Na razie? To już trwa parę lat, to się w głowie nie mieści...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Ubezpiecznie Digital Care

I to są póki co hejty. Ludzie nie czytają na co się decydują. OWU ma bardzo wiele wyłączeń. A nie jesteśmy w stanach gdzie nie znajomość prawa przez konsumentów jest przesłanką za klientem.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Ubezpiecznie Digital Care

No ciekawe, czy z tych regulaminów wynika, że podczas wymiany ekranu może być konieczność wymiany także ramki, taśmy i czego tam jeszcze (nawet głośnika i płyty głównej!) i że za to trzeba dopłacić grubą kasę?

Może i ludzie nie czytają, ale mów co chcesz - z tych wielu przykładów ja wyciągam wniosek, że to jest legalny przekręt...