Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

Pytanko mam  telewizorki na jednym  zaczynają być jakieś dziwne okręgi jakby światło w tych miejscach umierało było ich 2-3 teraz nagle 10 więc pewnie za jakiś czas będzie więcej, drugi ma inny problem nie ma na nim obrazu ( znaczy jest tylko pewnie diody z tyłu padły bo jak dam lampkę to coś tam widać + słychać dźwięk ) po 1-60 min naprawia się sam, a teraz do mojego pytania czy powinienem coś wiedzieć jak będę dzwonić i rozmawiać z Allianz bo pamiętam kiedyś jak się rozmawiało z orange to MUSIAŁEŚ  powiedzieć, że awaria stała się max 3 dni temu albo ze kolega ci wybił telefon z ręki a ni, że ci spał i tak dalej, czy ktoś wie czy takie same kombinowania trzeba robić tutaj czy można normalnie rozmawiać?

 

 

 

_________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

Ok, czyli telewizory nie mogą być starsze niż 5 lat i nie mogą być objęte gwarancja producenta.

Sprzęt RTV – zakupione jako fabrycznie nowe, znajdujące się w Miejscu ubezpieczenia, nieobjęte Gwarancją producenta nie starsze niż 5-letnie (licząc od daty zakupu), wykorzystywane wyłącznie do użytku domowego, których pierwszym użytkownikiem jest Ubezpieczony, następujące urządzenia audio-video, zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej, których zasilanie z baterii lub akumulatora nie jest możliwe: odbiorniki telewizyjne, odtwarzacze CD/DVD/Blu-Ray, nagrywarki DVD/Blu-Ray, zestawy HI-FI lub ich elementy. Wiek Sprzętu RTV ustalany jest na podstawie dowodu zakupu
przedstawionego Specjaliście przez Ubezpieczonego. W przypadku braku dowodu zakupu, Specjalista określa wiek na podstawie tabliczki znamionowej i prawdopodobnego roku wyprodukowania Sprzętu RTV.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39017
  • 1390

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

Info z https://www.orange.pl/view/energia#zalatw-sprawe :

Aby zgłosić szkodę należy skontaktować się z Ubezpieczycielem - firmą TUiR Allianz Polska S.A. pod nr telefonu +48 22 563 11 98 (opłata zgodna z cennikiem operatora).

Konsultant poprosi Państwa o podanie:

imienia i nazwiska Ubezpieczonego,
numeru klienta,
adresu Miejsca ubezpieczenia,
numeru telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
opisu zdarzenia i rodzaju wymaganej pomocy,
adresu korespondencyjnego.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

W ramach jakiej usługi jest to ubezpieczenie? Jak się nazywa, ile płacisz za to? Rozumiem, że awarii uległy telewizory?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 4
  • 0

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

W ramach Orange Energia jest to w pakiecie ( Dom assistance  czy jakoś tak nie mogłem znaleźć tej nowej nazwy ), mam tam do 5x naprawy w ciągu roku do 1500 każda i tak awaria na 2 telewizory.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39017
  • 1390

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

Info wyżej właśnie dotyczyło tego ubezpieczenia.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Ubezpieczenia Assistance - jak się przygotować aby skorzystać z naprawy?

Ok, czyli telewizory nie mogą być starsze niż 5 lat i nie mogą być objęte gwarancja producenta.

Sprzęt RTV – zakupione jako fabrycznie nowe, znajdujące się w Miejscu ubezpieczenia, nieobjęte Gwarancją producenta nie starsze niż 5-letnie (licząc od daty zakupu), wykorzystywane wyłącznie do użytku domowego, których pierwszym użytkownikiem jest Ubezpieczony, następujące urządzenia audio-video, zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej, których zasilanie z baterii lub akumulatora nie jest możliwe: odbiorniki telewizyjne, odtwarzacze CD/DVD/Blu-Ray, nagrywarki DVD/Blu-Ray, zestawy HI-FI lub ich elementy. Wiek Sprzętu RTV ustalany jest na podstawie dowodu zakupu
przedstawionego Specjaliście przez Ubezpieczonego. W przypadku braku dowodu zakupu, Specjalista określa wiek na podstawie tabliczki znamionowej i prawdopodobnego roku wyprodukowania Sprzętu RTV.