- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
14-11-2019
21:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-11-2019
21:56
Przeniesienie numeru
@bwlodar to co chciałem osiągnąć, to zachowanie numeru, razem z kierunkiem i niską cenę abonamentu. Niestety, Orange mi tego nie zaoferował, dlatego tak wybrałem. Za pół roku kończy mi się umowa, to ponownie zapoznam się z ofertą Orange.
14-11-2019
22:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-11-2019
22:18
Przeniesienie numeru
@Radeksk: bym radził popisać na priv z @bwlodar - on bardziej ogarnia te sprawy.
Numer voip to tzw. telefonia internetowa. W umowie musisz podać prawdziwy adres instalacji choć jest to pojęcie tylko teoretyczne. W miejscu instalacji mając router od Orange i "zwykły telefon" - konfiguracja jest automatyczna. Jednak z voipa można korzystać w dowolnym miejscu na świecie mając w miarę stabilny internet (wystarczy 2Mbps ale stabilne, brak stabilności oznacza gorszą jakość połączeń lub problem z dzwonieniem). Tylko tutaj konfiguracja we własnym zakresie.
Ofert firmowych nie znam za dobrze. Ale w ofercie indywidualnej numer "analogowy" można zmigrować do voip (solo lub w pakiecie). Na androida kiedyś była aplikacja, choć została wycofana ze sklepu. Teoretycznie wystarczy dowolny klient voip albo telefon voip (ten drugi to koszt od 200 zł w górę).
Też w ramach firmy musisz ocenić na ile rozwiązanie jest dobre (wiesz trzeba mieć internet, bez niego numer nie będzie działał, więc na sytuacje awaryjne - nie każdemu odpowiada).
Przekierowania też przydają się tylko w jedną stronę (gdy ktoś dzwoni). Oddzwaniając z drugiej lokalizacji będzie inny numer w standardzie (ale to też można "pomieszać"). Są też taryfy w Orange gdzie opłaty za przekierowane (ze stacjonarnego na inny stacjonarny) połączenia są w opłacie miesięcznej.
Numer voip to tzw. telefonia internetowa. W umowie musisz podać prawdziwy adres instalacji choć jest to pojęcie tylko teoretyczne. W miejscu instalacji mając router od Orange i "zwykły telefon" - konfiguracja jest automatyczna. Jednak z voipa można korzystać w dowolnym miejscu na świecie mając w miarę stabilny internet (wystarczy 2Mbps ale stabilne, brak stabilności oznacza gorszą jakość połączeń lub problem z dzwonieniem). Tylko tutaj konfiguracja we własnym zakresie.
Ofert firmowych nie znam za dobrze. Ale w ofercie indywidualnej numer "analogowy" można zmigrować do voip (solo lub w pakiecie). Na androida kiedyś była aplikacja, choć została wycofana ze sklepu. Teoretycznie wystarczy dowolny klient voip albo telefon voip (ten drugi to koszt od 200 zł w górę).
Też w ramach firmy musisz ocenić na ile rozwiązanie jest dobre (wiesz trzeba mieć internet, bez niego numer nie będzie działał, więc na sytuacje awaryjne - nie każdemu odpowiada).
Przekierowania też przydają się tylko w jedną stronę (gdy ktoś dzwoni). Oddzwaniając z drugiej lokalizacji będzie inny numer w standardzie (ale to też można "pomieszać"). Są też taryfy w Orange gdzie opłaty za przekierowane (ze stacjonarnego na inny stacjonarny) połączenia są w opłacie miesięcznej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »