- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Zgłaszam problem z dostępem do portalu premium. Po zalogowaniu się do portalu na środku strony widoczne jest jedynie kręcące się pomarańczowe kółko. Po najechaniu na paski menu się rozwija jednak żadna z opcji nie jest klikalna. Strona jakby w zawieszeniu.
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@EAH Info na stronie Orange Portal Premium Support #NarzędziaDlaBiznesu (orange.pl)
"W przypadku problemów lub uwag związanych z działaniem Portalu prosimy o kontakt pod adresem:
portal.premium@orange.com
W razie czego zostaje infolinia biznes 510600600
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Portal premium zawieszony
@EAH tutaj nikt z tym nic nie zrobi. Musisz zgłaszać oficjalnymi kanałami np.przez BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@EAH Info na stronie Orange Portal Premium Support #NarzędziaDlaBiznesu (orange.pl)
"W przypadku problemów lub uwag związanych z działaniem Portalu prosimy o kontakt pod adresem:
portal.premium@orange.com
W razie czego zostaje infolinia biznes 510600600