- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Zlecenie na Orange Love zlożone przez telefon, na wczoraj umówieni monterzy. I do dzisiaj cisza . Zero kontaktu ze strony Orange. Niezły początek.
O co chodzi?.
Nie chce mi się dzwonić na info. Zdaje się, że tak samo ich potraktuje.
Czy mogę ponieść jakieś konsekwencje pieniężne w razie rezygnacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To spokojnie, bez konsekwencji możesz odstąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@jatyk nie piszesz czy doszło do podpisania umowy, dostarczonej do Ciebie do domu i czy jest nowa umowa, czy zmiana dotychczasowych. Zakładam, że nie. Generalnie rezygnacja przy umowie "zawartej na odległość" nie niesie konsekwencji finansowych za odstąpienie od niej. Zostaje jeszcze do wyjaśnienia czy nowa umowa... to nic nie będzie Cię kosztowało. Jeśli przedłużenie, to musisz sprawdzić kiedy upływa termin dotychczasowej/ych i jak w umowie masz zapisane co się dzieje po upływie okresu umownego. Może na przykład być, że się przedłuża na tych samych warunkach o pół roku albo o rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
Pierwsza, jedyna. Umowa miała być podpisana dopiero przy monterach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange love
@jatyk wiesz, może niektórzy powiedzą, że nie wypada żebyś sobie oznaczał rozwiązanie. Jeśli chcesz "przyznać" je mnie... to byłoby mi miło.