- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opinia o ubezpieczeniu Smart Care Premium
Nie dajcie sobie wcisnąć tego ubezpieczenia, firmą Digital Care nie wywiązuje się z umowy a Orange umywa ręce. Podpisuje się umowę i płaci firmie Orange a jak jest problem z serwisem telefonu ubezpieczonego to ich nie dotyczy tylko podwykonawcy czyli firmy DC. Firma ta próbuje naciągnąć klientów na dodatkowe koszty telefonu . Ogólnie czytając w Internecie to co jest napisane skończy się to z wielkim hałasem. Dużo ludzi się jednoczy do pozwu zbiorowego przeciwko firmie Digital Care
_________________
*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opinia o ubezpieczeniu Smart Care Premium
@Adam1906 dlatego ja nie podpisał nigdy takiej umowy, a zawsze polecam czytać dokładnie warunki umowy.
Wspomniałem o tym w poście:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opinia o ubezpieczeniu Smart Care Premium
Czytałem warunki , w wersji Premium powinny być naprawione wszystkie uszkodzenia mechaniczne raz w roku bez limitu kosztów lub wymiana telefonu. Wysłałem telefon po upadku , aparat tylny się zepsuł i robił słabe zdjęcia. Wszystko inne działało bez zarzutu. Serwis uważa że to nie uszkodzenie mechaniczne , odpowiedzi do dziś nie dostałem jakie to wedle nich uszkodzenie . Do tego nagle okazuje się że do wymiany wyświetlacz, głośnik itp dopłata ponad 2700 zł ( IPHONE 12 PRAWIE DWULETNI) . Poprosiłem o ekspertyzę na piśmie z podpisem osoby odpowiedzialnej za ten dokument. I cisza . W następnym kroku planuje normalny papierowy list wysłać. Moja umowa obowiązuje od 6 lutego 2021 więc mnie zmiany od stycznia nie obowiązują. Jest tak jak ja napisałem