- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
Co myślicie o takiej sieci z wyłącznie cyfrową obsługą? Skusilibyście się? Czy wolicie "słuchawkę" i obsługę szerszą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
Sądząc po jednym komentarzu, pewnie młody się pysznił Świat zmierza w kierunku pełnej cyfryzacji, czyt. samozagłady, lecz to proces nieunikniony. Prędzej takie zgredziki jak ja się pominą i problemu nie będzie miał ten młodzian. A kto tak myśli, jak on, jest w błędzie. Starzy, jak prehistoryczne gady, też ewoluują
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
@Piotrekk85, z czym się nie zgadzasz? Napisałem przecież o ewolucji zgredzików i spora jej część umie się dostosować do wymogów technologicznych XXIw. Co zrobią w tym kierunku operatorzy, to inna para kaloszy. Jak ktoś ma problem z rozróżnieniem szafy od toalety, to ja na pewno bym go do siebie nie zaprosił
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa submarka Orange?
To prawda, coraz więcej osób z bogatszym doświadczeniem wiekowym zna się na technologiach i zaczyna nie miewać z nimi problemów z obsługą. Ba, nawet będzie pod tym względem coraz lepiej. Sam zaczynam zauważać u starszych członków swojej rodziny, że z komputerami tabletami czy smartfonami całkiem dobrze sobie radzą i bardzo często nie mają żadnych problemów ze sprawdzaniem różnych informacji w sieci. A dla młodszych jest to zupełnie naturalne środowisko, więc gdy się zestarzeją to myślę, że bez żadnych najmniejszych problemów będą radziły sobie z tego typu usługami. Co do operatorów to wiadomo, że oferta dla seniorów to jest wyzwanie, bo z jednej strony muszą optymalizować koszty, by mieć konkurencyjne cenowo usługi, ale z drugiej strony zaspokajać potrzeby i dostarczać bezpośrednią obsługę. Czas pokaże jak to będzie. 🙂