Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowa submarka Orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nowa submarka Orange?

Mam nadzieję, że modzi mnie nie zbanują za kolejny offtopic, ale dziś pojawił się ciekawy news http://gsmonline.pl/artykuly/orange-nowy-operator-nowa-siec-przez-aplikacje
Co myślicie o takiej sieci z wyłącznie cyfrową obsługą? Skusilibyście się? Czy wolicie "słuchawkę" i obsługę szerszą?
5 ODPOW. 5

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Nowa submarka Orange?

Myślę, że to bardzo dobry pomysł, ponieważ Orange powinien dążyć za trendami i je wyznaczać tak jak z nju mobile. To jest ten moment, by znów zaskoczyć rynek zupełnie nową ofertą i bardzo nowoczesną marką, która przyciągnie wielu klientów, szczególnie młodych. Rynek jest na tyle konkurencyjny i mocno zagospodarowany, że trzeba być innowacyjnym, tworzyć przewagi konkurencyjne oraz być o krok przed innymi. Myślę, że jeśli cenowo oferta będzie więcej niż dobra, a obsługa przez aplikację intuicyjna, wydajna, sprawna i niezwykle dopracowana wznosząc tę ofertę na Mount Everest telefonii komórkowej to może być strzałem w 10-tkę! Podstawą też to zaskakująca promocja w mediach tej marki, jaka jeszcze nigdy tak doskonała nie wydarzyła się w telekomunikacji. Potencjał jest, wszystko zależy od tego jak zostanie wykorzystany oraz ugryziony temat. 🙂
Anonim

Nie dotyczy

Nowa submarka Orange?

Sądząc po jednym komentarzu, pewnie młody się pyszniłEmotikon: Język Świat zmierza w kierunku pełnej cyfryzacji, czyt. samozagłady, lecz to proces nieunikniony. Prędzej takie zgredziki jak ja się pominą i problemu nie będzie miał ten młodzian. A kto tak myśli, jak on, jest w błędzie. Starzy, jak prehistoryczne gady, też ewoluująEmotikon: Język


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nowa submarka Orange?

Tu się nie zgodzę, że operatorzy będą zapominać o ludziach starszych/seniorach. Społeczeństwo w Polsce się starzeje. Żyjemy statystycznie coraz dłużej. Ci młodzi też kiedyś będą starzy. Tylko jaką formę obsługi skierować do seniorów? Ktoś powie osobistą. Ale też nie każdy lubi wpuszczać "obcych" np. do domu i oczywiście pojawią się oszuści, nie mówiąc o kosztach dojazdu itp. To jak inaczej? To wyzwanie dla operatorów. W Orange jest infolinia senior, inne firmy już częściowo kopiują. Co będzie dalej? Czas pokaże.
Anonim

Nie dotyczy

Nowa submarka Orange?

@Piotrekk85, z czym się nie zgadzasz? Napisałem przecież o ewolucji zgredzików i spora jej część umie się dostosować do wymogów technologicznych XXIw. Co zrobią w tym kierunku operatorzy, to inna para kaloszy. Jak ktoś ma problem z rozróżnieniem szafy od toalety, to ja na pewno bym go do siebie nie zaprosiłEmotikon: Mrugający


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Nowa submarka Orange?

To prawda, coraz więcej osób z bogatszym doświadczeniem wiekowym zna się na technologiach i zaczyna nie miewać z nimi problemów z obsługą. Ba, nawet będzie pod tym względem coraz lepiej. Sam zaczynam zauważać u starszych członków swojej rodziny, że z komputerami tabletami czy smartfonami całkiem dobrze sobie radzą i bardzo często nie mają żadnych problemów ze sprawdzaniem różnych informacji w sieci. A dla młodszych jest to zupełnie naturalne środowisko, więc gdy się zestarzeją to myślę, że bez żadnych najmniejszych problemów będą radziły sobie z tego typu usługami. Co do operatorów to wiadomo, że oferta dla seniorów to jest wyzwanie, bo z jednej strony muszą optymalizować koszty, by mieć konkurencyjne cenowo usługi, ale z drugiej strony zaspokajać potrzeby i dostarczać bezpośrednią obsługę. Czas pokaże jak to będzie. 🙂