- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Jak wpisze się w wyszukiwarce nazwę usługi, to jedną z pierwszych stron jest to forum. Także raczej aż tak potrzebne nie będzie. Jednakże mając na uwadze to, że problemy z połączeniami zagranicznymi będą w przyszłości również i skala była ogromna, to co innego. Problem, który opisał Artur powinien się zakończyć. Także nie wiem czy to aż tak potrzebne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Ktoś tu napisał, że podczas udostępniania Internetu z telefonu jest, widoczny numer telefonu wiec poniżej jest, dowód, że nie jest widoczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
vdsl2 napisał(-a):Ktoś tu napisał, że podczas udostępniania Internetu z telefonu jest, widoczny numer telefonu wiec poniżej jest, dowód, że nie jest widoczny.
Jeśli w czymś (m2m, telefon, modem) jest karta SIM to ta karta ma numer i podczas korzystania/udostępniania po WIFI jest on widoczny. Naturalnie nie całemu światu.
Wspomniane pole w ustawieniach androida chyba nigdy mi nie pokazało numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie reklamacyjne dotyczące opłat naliczonych za zakupy elektroniczne. Z uwagą
zapoznaliśmy się z Pani sprawą.
Sprawdziliśmy, kwestionowane przez Panią opłaty naliczyliśmy prawidłowo, zgodnie z regulaminem usługi Zamów
z Orange. Wyjaśniamy, że kwestionowany przez Panią zakup elektroniczny został zrealizowany z numeru
xxxxxxxxx 26.12.2017. Dostawcą usługi jest Astral Worldwide.
Bardzo nam przykro, ale w związku z powyższym nie możemy uznać Pani reklamacji i anulować prawidłowo
naliczonych opłat.
Zapraszamy Panią do korzystania z portalu Mój Orange (www.orange.pl), gdzie w łatwy sposób może Pani
zarządzać swoimi usługami.
Pozdrawiamy,
Orange
Czyli ja muszę zapłacić a inni nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Wczoraj 10.01.2018 było zgłoszenie napisane a dzisiaj ogodzinie 9 była odpowiedz na reklamacje.SMS od Orange dostałem 25.12.2017 ze mam doliczone do rachunku 21 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Aktualizacja: @Anonim, przepraszam za pomyłkę. Właśnie została naprawiona i powinieneś już otrzymać informację na ten temat.