Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


dytko napisał(-a):

Tym bardziej to dowodzi, że reklamacje są rozpatrywane niedbale...


A mi się wydaje, że bardzo dokładnie czytają. Tylko jak są rozpatrywane? zakładam, że 60-70% ludzi odpuszcza, jakieś 20-40% jeszcze próbuje coś zdziałać. Z 5% udaje się załatwić sprawę pozytywnie strasząc albo udając się do sądu. Jak u ubezpieczycieli. Mechanizm jest prosty.

Wg mnie niedbale testowali usługę, w ogóle nie czytając regulaminu zaproponowanego przez usługodawcę. Np. o co chodzi z tą kartą: "Aby zarejestrować się w Portalu należy postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na bannerze (płatność kartą). Znajduje się na nim informacja dotycząca ceny i rodzaju usług oraz dostęp do tekstu Ogólnych warunków korzystania z usługi, a także Polityki prywatności."


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Bo nie zawarłeś takiej umowy z operatorem. Umowa na usługi elektroniczne zgodnie z regulaminem jest zawierana z dostawcą.

Na stronie rejestracyjnej omawianej usługi (przełamałem się i wszedłem włączając wszystkie ghostery, uBlocki, adblocki i matrixy oraz nagrywałem ekran 😉 większość zapisów kieruje do orange, np.:

  • Zapoznaj się z treścią regulamin: Zamów z Orange
  • Sprawdź limity dla zakupów „Dodanych do rachunków” u Twojego Operatora tutaj
  • Możesz wyłączyć usługę pod następującym adresem URL. Więcej o dezaktywacji i zawieszeniu subskrypcji dowiesz się w Regulaminie Zamów z Orange.
  • Administratorem danych osobowych użytkowników usługi dostępu jest „Orange Polska S.A.” z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa. Więcej

A REGULAMINU SAMEGO USŁUGODAWCY BRAK. Nie mogę zapoznać się wcześniej z regulaminem. Tyle w temacie. Czy w takim razie dalej uważasz o braku odpowiedzialności orange? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

Dla mnie nie ma. Na dziś to dostawca usług ma dostarczyć regulamin, a nie Orange. Niestety mamy takie przepisy. I nic prędko się nie zmieni bo sfera usług elektronicznych nie jest regulowana w prawie telekomunikacyjnym bo nie jest to usługa telekomunikacyjna. Tyle ustaw przegłosowanych jest w jedną noc, więc jakby ktoś chciał to jutro można było się tego pozbyć.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Piotrekk85 jakiś czas temu zgodziłeś się ze mną, a teraz znowu od nowa? Czasem trudno ustalić Twoje stanowisko...

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Tyle ustaw przegłosowanych jest w jedną noc, więc jakby ktoś chciał to jutro można było się tego pozbyć.

Są ważniejsze sprawy 😉 Ale cicho big brother czuwa. Nie politykujmy bo jutro długo nie pośpimy 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

Bo raz się pytasz o stan prawny jaki jest a raz o opinie o nim. Prawo jest złe. Zapowiadane zmiany w prawie też nie idą w dobrym kierunku.

A jeśli chodzi o nicesports to niestety trzeba u dostawcy reklamować lub poczekać na praktyczne działania Orange bo to pewnie z tydzień jak nie dłużej potrwa anulowanie/skorygowanie/zwrócenie opłat (też nie wiemy ile osób - wątku pisało kilkanaście ale to pewnie nikły promil).

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Bo raz się pytasz o stan prawny jaki jest a raz o opinie o nim. Prawo jest złe. Zapowiadane zmiany w prawie też nie idą w dobrym kierunku.

Oj uważaj, już kontrakt z jedną francuską firmą zerwali 😉 

A poważnie masz cholerną rację. I to nie tylko w prawie związanym z usługami telekomunikacyjnymi i cyfrowymi.

 


Piotrekk85 napisał(-a):
A jeśli chodzi o nicesports to niestety trzeba u dostawcy reklamować lub poczekać na praktyczne działania Orange bo to pewnie z tydzień jak nie dłużej potrwa anulowanie/skorygowanie/zwrócenie opłat (też nie wiemy ile osób - wątku pisało kilkanaście ale to pewnie nikły promil).

Zwróć uwagę, że każdy z nas dostał maila z odpowiedzią od usługodawcy z adresu poanuluj@aw2000.com ale bez wskazania nazwy, adresu czy innych namiarów kontaktowych (no może oprócz numeru tele chociaż nie wszyscy). Kto tak działa? Talko jakiś Dział Obsługi Klientów. Ale tak jak napisałeś czekamy.

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Wg mnie regulamin daje mi prawo reklamowania w orange

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

@dytko: no daje, ale musisz wykazać winę Orange. A w ciągu tego wątku tego nikt nie wykazał (wg mnie). Jeśli potrafisz wykazać winę Orange, to jak ktoś wcześniej cytował - reklamacja powinna być złożona w Orange.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

a może orange powinno udowodnić moją aktywację...

trudno udowodnić, że czegoś nie zrobiłam...

orange twierdzi, że zrobiłam, to łatwiej udowodnić;)