Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naprawa telefonu

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 2
  • 0

Naprawa telefonu

Witam, mam pytanie odnośnie naprawy mojego telefonu. W umowie jest napisane 5 dni roboczych, wszystko ladnie i pięknie wygladalo na papierze i jak pani w salonie opowiadała o cudownej usludze orange smart care... Serio.. Najgorsza usługa z jaką mialem doczynienia.. Jesli chodzi o finanse to nie można sie spóźnić z zapłatą czy wgl jej nie uiścić. A telefon lezy w serwisie od 17 stycznia.. Pisalem maile do serwisu oraz do orange.. Odzewu brak na infolini nikt nic nie wie. Czy powinienem wejść na drogę sądową za tą zniewage klienta? Przypomne że twlefon splacilem praktycznie caly i konczy mi sie umowa a telefon dzialal pol roku reszta czasu jest poswiecona na walke o naprawe telefonu. 

 

___________

* Temat przeniesiony z Telefony i tablety oraz poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24301
  • 1304

Naprawa telefonu

Jeśli zakup nie był na firmę, to rzecznik konsumentów.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24301
  • 1304

Naprawa telefonu

Jeśli zakup nie był na firmę, to rzecznik konsumentów.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 2
  • 0

Naprawa telefonu

no nie, był kupionyna osobę prywatną. Także muszę jak najszybciej skontaktować się z rzecznikiem praw konsumentów. Dzięki za podpowiedź