- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od kilku dni nie mogę odbierać ani wysyłać mali z programu TheBat! (do tej pory wszystko działało bez najmniejszych problemów od ładnych kilkunastu lat).
Program zgłasza następujące logi:
2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Odbiór poczty
2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Łączenie z serwerem POP3 poczta.orange.pl przez port 995
2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Inicjacja fazy potwierdzania TLS
!2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Serwer sygnalizuje błąd TLS: Błąd wewnętrzny.
!2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Połączenie nie powiodło się
TheBat! ma następujące ustawienia (które do tej pory działały):
Gdzie popełniam błąd (próbowałem też na porcie SMTP - 587 - TLS - również bez pozytywnego rezultatu - próbuje łączyć się się cały czas z serwerem przez czas aż do ręcznego anulowania akcji... )
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@skom27 to faktycznie coś się z tym klientem zadziało. Pamiętam, że kiedyś żona miała problem jeszcze z innym managerem poczty. Też był problem z zalogowaniem. Po wyinstalowaniu, ponownym zainstalowaniu i skonfigurowaniu odpalił. Może pobierz najnowszą wersję i na nowo zainstaluj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
@skom27 sprawdziłbym najpierw, czy przez stronę internetową: https://poczta.orange.pl/ logujesz się na swoje konto pocztowe bez problemu. Oczywiście należy pamiętać, aby wpisać pełny adres e-mail podczas logowania. Jeżeli zalogujesz się, to następnie można zająć managerem poczty.
Wstępnie według podanej konfiguracji na stronie: https://poczta.orange.pl/konfiguracja/ masz dane wpisane prawidłowo. Zwróciłbym jeszcze uwagę na login, Użytkownik. Powinno być wpisane pełnym adresem e-mail, czyli: xxxxx@orange.pl. Jeżeli jest wpisany tylko sam użytkownik, może nieprawidłowo logować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
Poprzez stronę poczta.orange.pl loguję się poprawnie. Również z innego komputera poprzez Outlooka również bez problemów, także na telefonie czy palmtopie z androidem (K9-mail, czy e-mail na Huawei) również bez problemu - wszystko na ustawieniach sprzed kilku lat.
Problem jest tylko z "batem", którego używam w domu i jak do tej pory bardzo mi odpowiadał ...
Po dodaniu @orange.pl do usera, problem z "nietoperkiem" nie znika :(. Na ww klientach pocztowych wszystko działa bez @orange.pl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@skom27 to faktycznie coś się z tym klientem zadziało. Pamiętam, że kiedyś żona miała problem jeszcze z innym managerem poczty. Też był problem z zalogowaniem. Po wyinstalowaniu, ponownym zainstalowaniu i skonfigurowaniu odpalił. Może pobierz najnowszą wersję i na nowo zainstaluj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
Co prawda loog z bata:
2022-10-01, 10:08:28: FETCH - Serwer sygnalizuje błąd TLS: Błąd wewnętrzny.
chyba mówi, że wina jest po stronie serwera 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
@skom27 może być po stronie klienta, jeśli jest niewłaściwe pytanie, to serwer zwróci błąd. Raczej bym przeinstalował klienta i na nowo go skonfigurował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
Stawiałbym na konieczność aktualizacji protokołu szyfrującego, pewnie serwer przestał wspierać starsze wersje. Aktualizacja i przejrzenie konfiguracji klienta pod tym kątem powinny pomóc. System operacyjny też powinien być w miarę aktualny - nie jestem pewien czy stosowne biblioteki nie są czasem systemowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
Dzięki za odpowiedzi, aktualizacja "nietoperka" do wersji 10 rozwiązała problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MultiBox problem z TheBat!
@skom27 fajnie, że aktualizacja rozwiązala problem komunikacji klienta pocztowego z serwerem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »