- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Mam bardzo dziwny problem. Nie mogę wysłać przez swój program pocztowy żadnego e-maila na adres w serwisie gmail. Pojawia się komunikat od Administratora :
450 4.7.1 <xxxxxx@gmail.com>: "Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away". Ale, jeżeli loguję się do multiboxa on line to wysyłam wszystkie emaile bez problemu. Nadmieniam że inne emiale z innymi domenami (nie gmail) mogę wysyłać z Outlooka bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Cześć bodo67. U mnie podobny problem występuje od 3 tygodni, choć dotyczy wszystkich zagranicznych domen jakich próbowałem (oprócz *.com także *.co.uk czy *.eu). Po kilkunastu rozmowach, trzech zgłoszeniach technicznych, jednej reklamacji i stu kłamstwach dostałem dzisiaj pismo o następującej treści:
Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące skrzynki multibox.
Potwierdzamy, że obecnie występuje problem z wysyłaniem e-mail na domeny *.com. Wyjaśniamy, że problem nie występuję ze strony Orange. Obecnie wyjaśniamy sprawę. Zgodnie z regulaminem dokładamy wszelkich starań celem zapewnienia prawidłowego świadczenia Usługi w miarę istniejących możliwości technicznych.
Nie mamy jednak podstaw do uznania zgłoszenie i przyznania rekompensaty finansowej z tego tytułu.
Pozdrawiamy,
Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Ten problem chyba nie jest globalny albo zależy od wersji Outlooka.
Moja konfiguracja (tam gdzie wygumkowane trzeba wpisać pełny główny adres email - nie alias).
Test wiadomości wysłanej na gmaila - wszystko ok.
A możecie podzielić się jaką macie wersję i kompilację Outlooka? najlepiej wrzućcie screen o taki:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Plus jedna opcja do sprawdzenia. Trzeba zalogować się tu https://webmail.orange.pl/ (górne pole główny adres email, hasło - wiadome).
I czy pole o czarnej liście jest odhaczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Ja korzystam z Thunderbirda pod Windows i BlueMaila na Androidzie - oba programy mają ten problem. Odhaczanie 'usuń z czarnej listy' nic nie zmienia. Błąd wysyłania mam od 3 września. Na chwilę znikł wczoraj, ale dziś znowu się pojawił. BOK (biznes) traktuje mnie jak idiotę z nadmiarem czasu do dyspozycji - zamyka moje zgłoszenia bez rozwiązania problemu, obiecuje kontakt, do którego nigdy nie dochodzi, każe pisać maile, na które nikt nie odpowiada, potem zaś wysyła esemesy, że problemu nie ma, albo że jest, ale już rozwiązany. A teraz to pisemko - problem jest, ale nie po naszej stronie, co nam pan tu w ogóle natrętnie zgłasza. Takie zlewanie poważnego problemu klienta całkowicie dyskwalifikuje tę firmę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Przepraszam za może niedyskretne i głupie jeszcze trzy pytania:
1) czy z Twojej poczty jest wysyłane wiele maili (więcej niż 100 na dzień)? I czy jakaś "masowa wysyłka" poprzedziła ten problem?
2) czy mogła się zdarzyć sytuacja, że jakiś bot włamał Ci się na konto? Widać to np. gdy w wysłanych jest wiele nie Twoich wiadomości.
3) napisałeś, że odhaczenie czarnej listy nic nie daje? A czy jak ją odhaczasz, to po przelogowaniu nie pojawia się jakiś komunikat w ustawieniach w zakładce z limitami?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Dzięki Piotrekk85 za zainteresowanie.
1) Wysyłam kilka maili dziennie, żadnych masówek. Korzystam z tej skrzynki jako mojej głównej od samego początku istnienia MultiBoxa.
2) Wszystko się pewnie może zdarzyć, choć moje BHP haseł i antywirusów jest na dość wysokim poziomie. Nawet jeśli miałem jakieś włamanie, o czym mi nie wiadomo, to zmieniałem hasło kilkukrotnie w ciągu tych 3 tygodni. Żadnych nieoczekiwanych maili w Wysłanych nie mam (jak sprawdzam na webmail.orange.pl).
3) Nie ma też żadnego komunikatu w zakładce z limitami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Zerknij na konfigurację (bez bezpieczeństwa) na BlueMaila. Sprawdź czy masz inną (jeśli tak, daj znać jaką, to sprawdzę u siebie, oczywiście bez danych indywidualnych).
Jeśli nadal jest problem przy konfiguracji jak wyżej, to ponawiaj zgłoszenia do BOK np. przez mój Orange. Przy kolejnym kontakcie sugerowałbym poprosić o sprawdzenie stanu blokad na Twojej poczcie (nie zawsze osoba "na słuchawce" ma dostęp do takich informacji, ale powinna przekazać sprawę do odpowiedniej komórki). Ew. sugerowałbym zadzwonić na 510800800, wybrać 2 (na firmę), a potem 2 (sprawy z portalem) - chyba, że na tej infolinii też Ci nie pomogli. Niestety nie wiem w jakich godzinach jest wsparcie (raczej nie przez całą dobą jak infolinia ogólna, ale "za dnia" numer powinien być czynny).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multi Box - Problem z wysłaniem poczty email
Piotrekk85 - naprawdę dzięki za poświęcony czas.
Z konfiguracją jest u mnie wszystko ok. Po przeniesieniu Multi Boxa na nową platformę zaktualizowałem ustawienia programów pocztowych i wszystko ładnie hulało do 3 września.
Nie będę już więcej nic zgłaszał. Przez trzy tygodnie wydzwaniałem do nich regularnie. Każdy kolejny konsultant był bardzo miły, przyjmował zgłoszenie, przekazywał do działu technicznego, przepraszał i obiecywał, że teraz na pewno już ktoś się tym zajmie, a na dodatek oddzwoni. Oczywiście nic takiego nie następowało. To pismo, które przytoczyłem, przelało czarę goryczy. Zero jakiejkolwiek odpowiedzialności za relację z klientem i za powodzenie jego biznesu, do prowadzenia którego email jest niezbędny. Tak naprawdę, to głównie ten Multi Box mnie przy nich trzymał. W ciągu 18 lat bycia klientem Idei/Orange przyniosłem tej firmie kilkadziesiąt tysięcy złotych przychodu. 2017 będzie rokiem mojego pożegnania z Orange, bo nie mam ani czasu, ani siły, na takie użeranie się.