Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

@Krek151  ja mam też T-Mobile, dzwonię do bok w Orange za darmo, kwestia skorzystania z sim karty innego operatora, obecnie domowy telefon też takie połączenia na numer komórkowy, ma za darmo, pakiet minut, trzeba omijać opłaty, gro to potrafi, inni nie, według mnie dobrze że bok jest płatny, można się dodzwonić, te darmowe numery są oblegane i 3/4  czasu zajęte. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 101
  • 123
  • 0

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

Owszem  kosztuje ale chyba po to płacimy abonament.  W tej kwocie powinna być obsługa.  Opłaty powinny być naliczane tylko gdy dzwonimy z innej firmy innego operatora.  Pomijam gdy jedna firma ma 2 inne firmy (operatorów). Tu nie powinno być opłat.  Tak jak Nju i Orange jako jedność i pobieranie opłat śmieszne. Gdybym dzwonił z Plus to bym powiedział oki trzeba płacić. To kolejny przykład podejścia operatora do klienta.    W starej TpSa nie płaciło się na połączenia infolinii. A potem zmiana i już płacimy za wszystko. Teraz jeszcze nie płacimy za rozmowy z konsultantem przez net ale znając życie i to zaraz będzie kosztowało.  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

W kwocie abonamentu nie ma kosztów obsługi klienta, jest tylko techniczna. Zakres obsługi serwisowej jest określony w regulaminie.
Anonim

Nie dotyczy

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

@Krek151  połączenia z bok są u operatorów obecnie płatne, kiedyś było inaczej, nigdzie nie ma połączeń z submarka za darmo vs bok, poczytaj w sieci, jak operatorzy mocno tną koszty, wirtualni operatorzy ich do tego zmuszają i rozwój 5G przykładowo. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

Niebawem koszty będą jeszcze większe. Ale to kwestia kilkunastu tygodni.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 101
  • 123
  • 0

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

To nie chodzi o cięcie kosztów- to pozerstwo.  Wymówka. To tak jak doładowanie konta. Doładujesz np za 15 zł masz 15 dni za 30 masz 30 dni. Nie dadzą tak aby było na wieczność. Po prostu zwykła pazerność zniechęcenie nas aby nie dzwonić nie pisać na BOK.  Kiedyś się opłacało i teraz też się opłaca.  To celowe działanie.  Gdyby coś się im nie opłacało to by dbali o klienta,.  A nie dbają jestesmy tyle warci co nic.  Podpisz umowę i użerać się z nami przez rok lub dwa. Chcesz zerwać umowę zapłacisz tyle co abonament na kolejne miesiące.   Zapłać i do widzenia my i tak swoje dostaliśmy. 

 

Gdyby im zależało na klientach doceniali by stałych klientów dbaliby o klienta.   Zamiast wchodzić w tyłek nowemu  dając mu super promki doceń starego daj mu coś za to że jest z tobą że zostaje  dalej, a nie ucieknie po skończonej umowie do konkurencji.  Ale znaleźli wymówke.

 

     Po co doceniać naiwnego jak ten czy z nami zostanie czy odejdzie to i tak swoją kasę dostaniemy.  Firma która upada szuka rozwiązań i ceni klienta.  Zadowolony klient to umowa na zawsze.  Teraz możesz podpisać umowę nie będziesz zadowolony z usługi to mozesz odejśc zapłacisz za reszte miesiecy  i tyle. Kiedyś 30 dni czekania dziekuje i do widzenia bez opłat za zerwanie umowy.  Dobrze że wchodzą operatorzy wirtualni.  tak samo jak rząd chce wprowadzić państwowego operatora telekomunikacyjnego.  To będzie dobra konkurencja. 

 

Może coś się poprawi na lepsze  i tak jak wspomniał @Piotrekk85  będzie jeszcze drożej . Bo trzeba podnieść tak opłaty aby starczyło na sieć 5G a zarazem tak aby dać najlepsze rabaty dla nowych aby ich złapać do siebie ale tylko na 15 dni po w 15 dniu już jest z nami  przez 12/24 miesiece. To wszytko zagrywki marketingowe.  

 

Fakt, że pracownika BOK trzeba opłacić.  Tylko  zapominają jedno .  Po pierwsze  jest to ciężka praca dlatego nigdy nie wrzeszczę na nich bo wiem ,że to tylko pionek w całej tej machinie.  Tylko dlaczego im więcej sprzeda mam usług dostaje premie.  Dlaczego zmusza się tego pracownika do określonych zachowań.   Operatorzy dostają full kasy za reklamy telefonów i tak dalej.  Dodam że bywa i tak że dostają towar  do oferowania klientowi za friko a sprzedają go za 100zł. Dlaczego? Bo to towar testowy zanim trafi pod konkretna markę.  Dlatego nagle dostajesz laptop  ofercie  nieznanej na rynku firmy. Bo bywa  że  operator dostał 100000sztuk  a producent czeka ile będzie zwrotów /reklamacji.  Jak mało to nagle ten sam towar jest pod dobrze znaną nam marką.  Na kimś trzeba testować.   

 

Opłaty za BOK nie powinny być wliczane u operatora u którego jesteśmy.  Albo inaczej jak to jest. że płacimy za połączenie telefoniczne z operatorem BOK a nie  płacimy za połączenie  przez chat  internetowy. Łączymy się z tym samym BOK  Ktoś jest w stanie mi to wytłumaczyć?.  Czym różni się połączenie z BOK telefoniczne a rozmowa przez chat z BOK i dlaczego za jedna z tych połączeń płacimy za drugie nie.  Może to dzielenie społeczeństwa na lepszych i gorszych?  Może osoby dzwoniące na BOK to społeczeństwo  II kategorii dlatego płaca a ci co piszą na chat  to społeczeństwo I kategorii i nie płacą.    Bo tego pojąc nie mogę. 

 

____________

* Wpis poddano edycji - Wiktor


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

W przypadku czatu łączysz się z doradcą, który w zależności od chwili i firmy rozmawia niekiedy z 5 osobami jednocześnie. W przypadku rozmowy telefonicznej obecnie jest jedna rozmowa w jednym czasie.

Obecnie opłaty z BOK są regulowane i obecne stawki we wszystkich sieciach są na maksymalnym poziomie (opłata jak za zwykłe połączenie poza nolimit). Niestety w kontekście planowanych obniżek stawek za zakańczanie połączeń w innej sieci - trwają prace legislacyjne by stawki urzędowe podnieść.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 101
  • 123
  • 0

Koszt połączenia na infolinię - oferta Nju

To współczucia  5 osób jednocześnie. O pomyłkę nie trudno  tylko szukanie aby zapewnić im kasę za coś potrącić.   Nawet niech już będzie platen .ale  zgłoszenie awarii nawet z innego numeru czy operatora powinno być bezpłatne.  Bo dojdzie do tego ze komuś padnie tel stacjonarny. Pójdzie do sąsiada  panie muszę zadzwonić zgłosić awarię. A ten powie 2 zł za połączenie za minute.  Bo jemu ta opłatę doliczą.  A za 5 minut wpadnie panie ze skarbówki  i powie sory a paragon pan wystawił na te dwa złote. Nie to kara za oszustwo finansowe.   I dojdzie do tego że następnym razem sąsiad powie pocałuj mnie gdzieś nie dam telefonu.   Wiec usterki  powinny być friko.  Jakieś sprawdzanie danych  zakup usług i tak dalej niech już będzie płatne ale nie zgłaszanie awarii. 

 

____________

* Wpis poddany edycji. Poprawiono jego czytelność - Wiktor