Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Koronawirus a praca salonów Orange.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Koronawirus a praca salonów Orange.

Witam. 

Czy powszechna pandemia koronowirusa może wpłynąć np na godziny pracy salonów lub ekip wyjazdowych (instalacyjne, serwisowe itp)... jak postąpić jeśli np ktoś jest poddany kwarantannie i zarazem odcięty jest od świata? Czy Orange jest przygotowane na świadczenie usług u takich klientów i w razie odmowy czy jest możliwość odszkodowania za czas bez dostępności usług...

 

ps - pytam czysto teoretycznie, nie jestem poddany kwarantannie.

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Koronawirus a praca salonów Orange.

@pablus wszystko zależy od rozwoju sytuacji w danym regionie. W tej chwili nie ma odgórnych wymogów co do ograniczeń funkcjonowania firm.

 

W przypadku braku możliwości naprawy usterki przysługuje 1/30 wysokości abonamentu za dzień bez działania usługi.

 

Uważam że wszystkie sprawy funkcjonowania i usuwania usterek będą podejmowane w pewnycg przypadkach indywidualnie.


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Koronawirus a praca salonów Orange.

Cześć. Na chwile obecną, możliwe jest wiele scenariuszy w tym zakresie - uzależnione od sytuacji w kraju. Decyzje rządu w tej sprawie grają jedną z kluczowych ról. Dodatkowo, pracodawca mając na uwadze dobro swoich pracowników, również może wprowadzić procedury, które będą miały na celu ich ochronę oraz klientów. W konsekwencji, mogą być generatorem sytuacji, w których podstawowy model obsługi klienta w sprawach formalnych/technicznych będzie miał zupełnie inny scenariusz - jaki? Okaże się z biegiem dni i rozwojem wydarzeń. Znaleźliśmy się w sytuacji, która nie daje pewności jak będzie wyglądać kolejny dzień, biorąc na przykład naszych przyjaciół z innych krajów i ich sytuację. To co jest pewne - to każdy dział będzie pracował na tyle "normalnie" jak to będzie możliwe w celu zapewnienia poprawności w działaniu usług, a pomoc w sprawach obsługowych w dalszym ciągu realizowana tak, aby uniknąć utrudnień dla ogółu i konkretnych jednostek.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1005
  • 2453
  • 3

Koronawirus a praca salonów Orange.

@Bartłomiej  Właśnie w RMF podali, że Orange dodaje klientom dodatkowe pakiety internetu oraz odblokowuje zablokowane kanały TV - czy jest to informacja potwierdzona ? info poszło w faktach o 7:30 🙂 


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53