- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
Dlaczego podczas sprzedaży zapewniano mnie że usługa będzie aktywna na dotychczasowym telefonie a teraz nie mogę skorzystać z ochrony bo mam inny nr imei. Dodam że telefon został taki sam jak wziąłem kolejny w umowie. Złożyłem reklamację i nic nie mogą zrobić. Niepotrzebnie płace za ochronę. Czas odejść chyba od Orange
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
@MikolajW Reklamuj sprzedaż na piśmie.
Opisz sytuację i prześlij poleconym na adres
Orange Polska S.A.,
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Spokojnie i rzeczowo. otrzymasz stosowną odpowiedź w sprawie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
Spróbuję. Bo zgłosiłem reklamację na Orange to nie uznali. Ja rozumiem jakbym miał iPhone 15 pro max 1 tb a na umowie iPhone X. Ale mam cały czas ten sam telefon iPhone 12 tylko nr imei inny na umowie. I przeszło ubezpieczenie na nowszą umowę z telefonem a zapewniali mnie w punkcie sprzedaży że jak będę miał aktywny ten telefon to ochrona będzie tego telefonu. Czary
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
@MikolajW zapewne niepoinformowanie... czarów to ja na oczy w salonach nie widziałem...😁
Pisz i określ Twoje oczekiwania. Może poprawią w systemach przypisanie ubezpieczenia do odpowiedniego smartfona i po krzyku...
Na pewno otrzymasz odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
@MikolajWza mało danych. Przedłużałeś umowę abonamentową z opcją zakupu nowego telefonu i jego ochroną. Standardowo to zapewne logiczne, że w takim przypadku opłata za ochronę dotyczy nowego telefonu.
Ochrona telefonu to jakby inna umowa.
Trzeba było przedłużać umowę bez ochrony nowego telefonu jak chciałeś płacić za ochronę tylko starego telefonu.
Teraz jest problem. Bo płaciłeś zapewne tylko za ochronę nowego telefonu.
Zapewne jest kłopot z pobieraniem opłaty za ochronę dwóch telefonów otrzymanych w ramach promocji na jeden numer abonamentowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ochrona telefonu automatycznie przechodzi na nowo zakupiony telefon?
Przedłużałem abonament na firmę z telefonem. Może dla Ciebie logiczne że ochrona przechodzi na nowy telefon. Mi w salonie powiedziano że jak będę miał kartę sim w dotychczasowym urządzeniu to będzie aktywna ta usługa na starym telefonie. Wprowadzili mnie w błąd a teraz niepotrzebnie za to płacę