Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 10
  • 0

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)

Witam,

Od dwóch dni nie są pobierane z serwera maile przez przez program "Mail" (macOS). Wyświetla się komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".

Próba zmiany ustawień ze starych "mail.orange.pl" na nowe "poczta.orange.pl" nie odnosi żadnego skutku - ten sam komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".

Usunięcie skrzynki z programu "Mail" i założenie nowej według nowej konfiguracji daje ten sam skutek - komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".

Oczywiście dostęp przez www przy użyciu tych samych danych (login i hasło) jest bezproblemowy.

 

Ma ktoś jakiś pomysł co robić ?

 

Na marginesie dodam, że na po zalogowaniu przez przeglądarkę na poczta.orange.pl nie ma w ustawieniach takiej opcji jak zmiana hasła. Także próba usunięcia jednego z aliasów jest bezskuteczna. Na tym samym logowaniu niby skutecznie alias zostaje usunięty (znika) ale po ponownym zalogowaniu pojawia się ponownie.

 

 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)

@s_m czy również ustawiane były porty w programie pocztowym oraz szyfrowanie? Czasami brak wpisanych portów i szyfrowania uniemożliwia korzystanie z klienta poczty.

 

Dostałem na pocztę Orange taką wiadomość z konfiguracjami do managera poczty:

 

Dane konfiguracyjne
Dla poczty przychodzącej:
adres serwera „poczta.orange.pl",
Port: 993 (IMAP),
Port: 995 (POP3),
Szyfrowanie: SSL

Dla poczty wychodzącej:
adres serwera „poczta.orange.pl",
Port: 465 (SSL),
Port: 587 (TLS),
Włączona autoryzacja SMTP.

 

Link do konfiguracji klientów poczty:

https://poczta.orange.pl/konfiguracja/

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)

Co wpisujesz jako login? Cały email?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 10
  • 0

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)

Też dostałem taką wiadomość. Jednak te zmiany obowiązywać będą od czerwca i jak rozumiem w chwili obecnej dalej na starych ustawieniach powinno działać.

 

Natomiast jak pisałem zastosowałem każde ustawienie / konfigurację. Efekt ten sam, a właściwie brak efektu.

 

Na chwilę obecną po usunięciu konta xxx@orange.pl z Mail nie można dodać jego ponownie przy użyciu każdej z konfiguracji. Komunikat ten sam. Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła.

Dodam, że nie mam zianstolawanego żadnego antywirusa czy firewalla. Ta więc nic nie powinno blokować komunikacji z serwerami orange. Natomiast z komunikatu wynika, że Mail nie otrzymuje informacji zwrotnej z serwerów orange. Tak to rozumiem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 10
  • 0

Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)

Tak cały email xxx@orange.pl gdzie xxx jest nazwą konta.