- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)
Witam,
Od dwóch dni nie są pobierane z serwera maile przez przez program "Mail" (macOS). Wyświetla się komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".
Próba zmiany ustawień ze starych "mail.orange.pl" na nowe "poczta.orange.pl" nie odnosi żadnego skutku - ten sam komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".
Usunięcie skrzynki z programu "Mail" i założenie nowej według nowej konfiguracji daje ten sam skutek - komunikat "Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła".
Oczywiście dostęp przez www przy użyciu tych samych danych (login i hasło) jest bezproblemowy.
Ma ktoś jakiś pomysł co robić ?
Na marginesie dodam, że na po zalogowaniu przez przeglądarkę na poczta.orange.pl nie ma w ustawieniach takiej opcji jak zmiana hasła. Także próba usunięcia jednego z aliasów jest bezskuteczna. Na tym samym logowaniu niby skutecznie alias zostaje usunięty (znika) ale po ponownym zalogowaniu pojawia się ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)
@s_m czy również ustawiane były porty w programie pocztowym oraz szyfrowanie? Czasami brak wpisanych portów i szyfrowania uniemożliwia korzystanie z klienta poczty.
Dostałem na pocztę Orange taką wiadomość z konfiguracjami do managera poczty:
Dane konfiguracyjne
Dla poczty przychodzącej:
adres serwera „poczta.orange.pl",
Port: 993 (IMAP),
Port: 995 (POP3),
Szyfrowanie: SSL
Dla poczty wychodzącej:
adres serwera „poczta.orange.pl",
Port: 465 (SSL),
Port: 587 (TLS),
Włączona autoryzacja SMTP.
Link do konfiguracji klientów poczty:
https://poczta.orange.pl/konfiguracja/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)
Też dostałem taką wiadomość. Jednak te zmiany obowiązywać będą od czerwca i jak rozumiem w chwili obecnej dalej na starych ustawieniach powinno działać.
Natomiast jak pisałem zastosowałem każde ustawienie / konfigurację. Efekt ten sam, a właściwie brak efektu.
Na chwilę obecną po usunięciu konta xxx@orange.pl z Mail nie można dodać jego ponownie przy użyciu każdej z konfiguracji. Komunikat ten sam. Nie można potwierdzić nazwy konta lub hasła.
Dodam, że nie mam zianstolawanego żadnego antywirusa czy firewalla. Ta więc nic nie powinno blokować komunikacji z serwerami orange. Natomiast z komunikatu wynika, że Mail nie otrzymuje informacji zwrotnej z serwerów orange. Tak to rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do MultiBoxa w programie Mail (macOS)
Tak cały email xxx@orange.pl gdzie xxx jest nazwą konta.