- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping w grach, neostrada "do 10 mb/s"
Witam. Posiadam usługę neostrady do 10mb/s, z telefonem komórkowym, stacjonarnym i TV w usłudze Fun Pack. Mój problem polega na wysokim (nie jakimś tragicznie wysokim) pingu w CS:GO. Na polskich serwerach jeszczę jest ok (około 40-50 pingu) lecz jeśli chodzo zagraniczne serwery to ping nie spada poniżej 70. Może i nie są to duże wartości lecz w takiej grze jak CS:GO najlepiej jeżeli ping jest jak najniższy. Dodam, że przy speed testach na internecie pokazuje mi ping w granicach 35-37.Pytanie brzmi, czy mogę liczyć na mniejsze pingi? Jeżeli coś trzeba dodać, jakieś ss'y z programów to proszę pisać ponieważ w sprawach sieci jestem zielony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ew. jak możesz samemu - sprawdź czy po drodze jest telia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ysiek Spróbuj w konsoli CS:GO (~) wpisać polecenie: mm_dedicated_search_maxping 65. Jeżeli na zagranicznych nie schodzi Ci ping poniżej 70, to powinno zacząć wyszukiwać mm, głównie po serwerach valve zlokalizowanych w warszawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Rafałw co trzeba w pisać to polecenie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W konsoli deweloperskiej w CS:GO, przy okazji szukając screena jak ją włączyć, zauważyłem, że jest łatwiejszy sposób, poniższym suwakiem ustawić manualnie ten ping 😉 Rzadko grając wchodzę do ustawień, więc nie pamiętam jaki tam minimalny ping można zaznaczyć, ale jak jest większy niż 70, to lepiej wpisać ręcznie do konsoli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś