Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata pakietów

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 0
  • 1

Utrata pakietów


vdsl2 napisał(-a):

@mewik Wysłać polecenie pathping samsung.pl i zobaczym jak to wygląda u ciebie ?


22222.jpg


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 0
  • 1

Utrata pakietów


MT293782 napisał(-a):

Pobierz program WinMTR (lub skorzystaj z podanego wcześniej windowsowego polecenia), podaj np. adres TSa z którym masz problemy i sprawdź gdzie jest loss. Jeżeli będzie on na adresie routera, będzie to oznaczało, że problemem jest medium transmisji (kabel/Wi-Fi). Jeżeli straty będą głównie na routerach brzegowych Orange (XX.neo.tpnet.pl) to będzie oznaczało winę routera lub łącza. W drugim przypadku należy zgłosić usterkę na infolinii, jako powód podająć utratę pakietów uniemożliwiającą komfortowe korzystanie z internetu.

Nawet na stykach z Telią nie występuje tak duży loss, o jakim pisze autor wpisu.


Serwer ts'a mierzony przez WiFi i kabelPrzez WiFiPrzez WiFiPrzez kabelPrzez kabel


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Utrata pakietów

Wydaje mi się, że masz router walnięty, podmień na inny, dostałeś funboxa od orange? Albo Orange ma problem na swoim routerze brzegowym zaraz jak łączysz się z centralki. Podmień router, jak nie będzie poprawy, zgłoś to na infolinii.

Anonim

Nie dotyczy

Utrata pakietów

Bez tytułu9.png


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 0
  • 1

Utrata pakietów


-brtk- napisał(-a):

Wydaje mi się, że masz router walnięty, podmień na inny, dostałeś funboxa od orange? Albo Orange ma problem na swoim routerze brzegowym zaraz jak łączysz się z centralki. Podmień router, jak nie będzie poprawy, zgłoś to na infolinii.


Skoro router jest niesprawny to czemu działał na innym komputerze?Nie dostałem funboxa.Miałem wybór albo kupić ten router i zapłacić jednorazowo 50 zł, albo jakiś inny(nie wiem jaki konkretnie) i płacić 10 zł przez 2 lata.Router był wymieniany ale dostałem ten sam model, a innego modelu niestety nie mam żeby sprawdzić czy będzie działał.

Anonim

Nie dotyczy

Utrata pakietów

A jak wyglądają parametry linii w tym tp-linku? Jak jest z ilością błędów w czasie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 0
  • 1

Utrata pakietów


jaryn napisał(-a):

A jak wyglądają parametry linii w tym tp-linku? Jak jest z ilością błędów w czasie.


Nie wiem czy o to ci chodzi, ale prędkość pobierania mam do 5MB, bo stare łącze jest czy kable czy coś, ale nie wiem czy ktoś tak ustawiał.Ten technik co u m nie był faktycznie coś mówił że może mi zmniejszyć prędkość do 1MB i będzie wszystko dobrze ale myślałem że mówił to z ironią, a ilość błędów w czasie niestety nie wiem gdzie sprawdzić.Wysłałbym screena z statusami ale tam są jakieś ip i trochę boję się że ktoś będzie mnie DDOSował albo coś ;<

Anonim

Nie dotyczy

Utrata pakietów


mewik napisał(-a):

jaryn napisał(-a):

A jak wyglądają parametry linii w tym tp-linku? Jak jest z ilością błędów w czasie.


Nie wiem czy o to ci chodzi, ale prędkość pobierania mam do 5MB, bo stare łącze jest czy kable czy coś, ale nie wiem czy ktoś tak ustawiał.Ten technik co u m nie był faktycznie coś mówił że może mi zmniejszyć prędkość do 1MB i będzie wszystko dobrze ale myślałem że mówił to z ironią, a ilość błędów w czasie niestety nie wiem gdzie sprawdzić.Wysłałbym screena z statusami ale tam są jakieś ip i trochę boję się że ktoś będzie mnie DDOSował albo coś ;<


@mewik Tak jak piszesz, wygląda mi coś, że kuleje, twoja linia możesz, jeszcze sprawdzić, czy nie ma nowego firmware do tego routera.Zobacz tu http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004813063,title,TPLINK-TDW8950N-aktualizacja-oprogramowania-...

Anonim

Nie dotyczy

Utrata pakietów

Bez tytułu10.png

Jest taka tabelka tam niema żadnego IP.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Utrata pakietów


mewik napisał(-a):

Wysłałbym screena z statusami ale tam są jakieś ip i trochę boję się że ktoś będzie mnie DDOSował albo coś ;<



To usuń je w Paincie.