- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od ponad tygodnia zaobserwowałem notorycznie występujące straty pakietów w CSGO. Posiadam internet mobilny LTE dla firm na speedtescie osiągam 30/30 zasięg praktycznie 75-100% ponieważ nie mam daleko do nadajnika. W grze występują straty pakietów na poziomie 10-20% co uniemożliwia rozgrywkę. Posiadam router TP-Link TL-MR6400, jestem przekonany że nie jest to wina ustawień a problem leży po stronie orange. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc z tym problemem?
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utraty pakietów są w konkretnych godzinach? Jeżeli zmiana na stałe pomiędzy 4G, a 3G nic nie zmienia, to zarejestruj zgłoszenie. Można to zrobić na stronie http://zasieg.orange.pl po wybraniu lokalizacji zostaną sprawdzone najbliższe nadajniki. Instrukcja jest pod mapą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
Problem na wszystkich serwerach? Spróbuj połączyć się z jakimś prywatnym. W innych grach też jest problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
Niestety tak, wszystkie serwery niemiecki/holandia/szwecja wszędzie to samo dziś to już nawet do 20% dochodziło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
Próbowałeś na routerze wymusić połączenie tylko z LTE? Możliwe że Ci przeskakuje między 3G, a 4G?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
Witam ponownie, po przestawieniu tylko na 4G problem ucichł. Jeśli wystąpi ponownie dam znać! Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
niestety, jeden dzień znów było okej i dalej to samo 😕 jakieś inne pomysły?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utraty pakietów są w konkretnych godzinach? Jeżeli zmiana na stałe pomiędzy 4G, a 3G nic nie zmienia, to zarejestruj zgłoszenie. Można to zrobić na stronie http://zasieg.orange.pl po wybraniu lokalizacji zostaną sprawdzone najbliższe nadajniki. Instrukcja jest pod mapą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straty pakietów LOSS
Jedno jest pewne, na 3G nie ma żadnych problemów z lossem. Zgłaszałem awarię poprzez stronę z zasięgiem jakieś tydzień temu, ale bez odpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »