Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Ale to nie ma nic wspólnego z heavy userami. 

I ja rozumiem, że jest dużo ludzi którzy naparzają terabajty danych - ale po to rozwija się technologia, żeby te terabajty dostawca był w stanie obsłużyć. I ja wolałbym internet z takim limitem np. 2 TB dla 100 Mbps, 5 TB dla 300 Mbps i 25 TB dla 1 Gbps ale z dobrym routingiem, niż nielimitowane 100 Mbps, gdzie 99% ludzi nie wykorzystuje więcej jak 1-2 TB miesięcznie. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Sprawa pingów w tp/orange to jeśli mnie pamięć nie myli trwa ok 10 lat. Zaczęło się na kilka miesięcy przed wprowadzeniem limitów na neostradzie, potem jak były limity było ok, po zdjęciu limitów w różnym stopniu pingi skaczą.
Dla mnie (tu subiektywna opinia) ma to istotne znaczenie. Vectra ma dosyć dobrą politykę wobec heavy-user-ów: robić to po cichu. Orange ma takie a nie inne podejście na neostradzie: nic, temat blokowania czy ograniczenia jest nie do ruszenia. Na internecie mobilnym już są lejki techniczne.
Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Moim zdaniem receptą na to jest udostępnienie przez Orange dla klientów indywidualnych dostępu do TPIX. 

Więcej ruchu będzie szło jak najniższym kosztem - przez własny punkt wymiany ruchu Orange. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Tymczasem najszybszy i najlepszy internet dla graczy w PUBG Mobile wieczorem:

 

http://prntscr.com/lvendj

http://prntscr.com/lvenw3

http://prntscr.com/lveoni

 

Wystarczy spojrzeć w lewy dolny róg 😉

 

Oczywiście chwilę potem padłem bo na skokach 100+ i packetlossie nie da się wiele zrobić. Pytałem swojego teammate'a i mówił że ma stabilne 40-50 ms (gracz z Serbii). Serwery są w Niemczech i powinienem mieć max 30 ms ale Orange to Orange 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

A Twój znajomy też gra na emulatorze?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Tak. Prawie wszyscy moi znajomi grają na emulatorach, na telefonie gra tylko jedna osoba ale teraz zakuwa i zrobił sobie przerwę od gier. Rano jest ok i ping jest 20-30, ale wieczorem aż do północy gra jest niegrywalna. Sądzę że to standardowo wina przeładowanych styków Orange gdzie wieczorem problem osiąga apogeum. Pewnie od serwera też coś jest ale nie aż tak by przez ponad połowę gry pingi były po 80-120. Inni gracze grają bez większych problemów.

 

Kolejna gra sprzed chwili, tym razem losowy teammate i już na starcie: http://prntscr.com/lvfay4

Później było nieco lepiej ale i tak prawie nie spadało poniżej 60: http://prntscr.com/lvf9t0

Tutaj jeden z niewielu momentów gdzie ping spadł do normalnej (w miarę) wartości, miałem farta że podczas strzelania... http://prntscr.com/lvfc3u

 

To raczej bez znaczenia czy emu czy smartfon. Łączy z tymi samymi serwerami niezależnie od urządzenia. Wszystkie stoją w Niemczech, prawdopodobnie Frankfurt.

 

Sami widzicie że nawet jeśli nie chcę nic źle pisać o Orange to wystarczy że odpalę losową grę online, zobacze pingi i od razu człowiek jest zirytowany.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

A masz opcję pokazać trasę do serwera bezpośrednio z emulatora a nie z windowsa tylko?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Nie wiem, pewnie nie ma jak. Wiem tylko że są w Niemczech bo kiedyś poszperałem w google i tam znalazłem informacje. Zresztą rano ping to potwierdza bo jest przeważnie 20-30 ms. Emulator łączy również z graczami którzy używają telefonów więc na 100% łączy tą samą drogą.

 

Tu masz ciekawostkę - 80.50.144.146 (retn.net) standardowo zamula wieczorem w Orange: http://prntscr.com/lvfh9x - powinno być 50 ms ale Orange to Orange 😉

 

Btw tutaj gierka o 10 rano z dzisiaj, zobacz jaka różnica pingu: http://prntscr.com/lvfmbm

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Żeby nie było, że Banan ma problem u siebie:

 

Tracing route to 77-85-14-147.ip.btc-net.bg [77.85.14.147]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms funbox.home [192.168.1.1]
2 2 ms 2 ms 3 ms war-bng6.tpnet.pl [80.50.18.106]
3 4 ms 2 ms 2 ms war-r1.tpnet.pl [80.50.18.105]
4 5 ms 1 ms 2 ms war-r2.tpnet.pl [194.204.175.62]
5 45 ms 43 ms 41 ms 80.50.144.146
6 86 ms 83 ms 87 ms ae0-2.RT.VVC.SOF.BG.retn.net [87.245.233.123]
7 85 ms 84 ms 90 ms GW-BTC.retn.net [87.245.248.193]
8 86 ms 85 ms 87 ms 212-39-69-165.ip.btc-net.bg [212.39.69.165]
9 84 ms 87 ms 87 ms 87-243-116-2.ip.btc-net.bg [87.243.116.2]
10 86 ms 87 ms 87 ms 77-85-14-147.ip.btc-net.bg [77.85.14.147]

Trace complete. 

 

Tak to wygląda u mnie. Ping około 90ms przez światłowód. 

 

Natomiast, dla ciekawostki - z TPIX do tego IP jest 70ms. 

 

 

A co do Valve:

 

TPIX: 

 

PING 155.133.231.67 (155.133.231.67): 56 data bytes
64 bytes from 155.133.231.67: icmp_seq=0 ttl=59 time=9.158 ms
64 bytes from 155.133.231.67: icmp_seq=1 ttl=59 time=9.151 ms
64 bytes from 155.133.231.67: icmp_seq=2 ttl=59 time=9.231 ms
64 bytes from 155.133.231.67: icmp_seq=3 ttl=59 time=9.209 ms
64 bytes from 155.133.231.67: icmp_seq=4 ttl=59 time=9.201 ms

--- 155.133.231.67 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 9.151/9.190/9.231/0.031 ms

 

Orange Światłowód: 

 

Tracing route to 155.133.231.67 over a maximum of 30 hops

1 <1 ms <1 ms <1 ms funbox.home [192.168.1.1]
2 2 ms 2 ms 2 ms war-bng6.tpnet.pl [80.50.18.106]
3 5 ms 5 ms 3 ms war-r1.tpnet.pl [80.50.18.105]
4 2 ms 1 ms 2 ms war-r2.tpnet.pl [194.204.175.62]
5 48 ms 23 ms 22 ms ae102-10.ffttr7.frankfurt.opentransit.net [193.251.248.153]
6 24 ms 21 ms 22 ms verio-1.gw.opentransit.net [193.251.247.156]
7 25 ms 26 ms 25 ms ae-1.r24.frnkge08.de.bb.gin.ntt.net [129.250.6.206]
8 46 ms 45 ms 46 ms ae-6.r01.wrswpl01.pl.bb.gin.ntt.net [129.250.8.186]
9 57 ms 52 ms 48 ms 82.112.96.14
10 * * * Request timed out.
11 40 ms 42 ms 41 ms 155.133.231.67

Trace complete.

 

Widać różnicę, prawda?  ;] 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

A jak zestawiasz połączenie z internetem na emulatorze?