Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Nie wywołuj wilka.... 😉 Widzę, czytam, czuwam...jak będę miał coś do powiedzenia, to dam znać :-E

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@HypsteRT to niech wilk zapoluje na kogoś kto za to odpowiada ;; 
bo naprawdę - lubię Orange, mam u was 4 telefony, internet i niedługo telewizję - ale z trasami jest coraz gorzej 😕 
Nie wymagam cudów, nawet nie tyle wymagam - po prostu byłoby mnie i wielu innym miło, gdybyście po prostu zmienili routing na najbardziej odpowiedni dla graczy 😕 
Może to zabrzmi kuriozalnie co napiszę - ale tak naprawdę, kiedyś miałem Netię - na waszych liniach, zanim weszliście ze światłowodem - kiedy był routing w PLIX - wszystkie gry miały ping około 8-10 ms - co na miedzianych kablach jest wynikiem wręcz niesamowitym - to z kolei do serwerów zagranicznych było słabo 😕 
Tutaj do zagranicznych dobrze, do krajowych słabo - może faktycznie pora się wpiąć do PLIX-a - nawet tym 10Gbps stykiem na początek 😕 Nie trzeba Open Peering - można peerować się z wydawcami gier, żeby do ich serwerów mieć najlepsze połączenie 😕 

 

Trzymam kciuki, żebyście zrobili coś dla graczy - bo Orange polecam każdemu, ale ostatnio ciężko - gracze chcą mieć jak najniższy ping - fakt, że różnicy poniżej tych 25ms nie widać, ale jeśli ma się 50+ to trochę nawet nie wygląda to 😕 

 

Mam nadzieję, że szybko to poprawicie 🙂 


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

To nie jest kwestia zero-jedynkowa na zasadzie działa/niedziała i 1-go parametru sieci. Obserwujemy Wasze posty, żeby stale monitorować potencjalne problemy i dostosować się do potrzeb rynku. To nie jest tak, że ruch jest puszczony w lewo lub prawo - niekoniecznie przez Pragę będzie szybciej niż przez Frankfurt i dokąd dla takiego czy innego prefixu itd. itp... Do tego cała masa innych czynników, o których za długo by tu pisać. Dlatego staram się Was wspierać w różnych sytuacjach.

 

Jeżeli będę miał jakieś informacje, to się na pewno odezwę.

Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Ok, będę czekać :] Mam nadzieję, że nie za długo 😄 
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@AnonimW TPIX jest Riot Games ale ruch i tak idzie przez opentransit. Orange nie bendzie w PLIX bo to inna grupa kapitałowa


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Udzielę się, chociaż już nie miałem zamiaru.. ale jako że jestem już klientem Orange od 18 miesięcy i mam dość to napiszę że Opentransit to najgorszy europejski węzeł. Poza tym jeśli miałbym robić temat odnośnie problemów z trasami/disconnctami/pingami/utratą pakietów do róznych serwerów itp itd to musiałbym robić tutaj 3 tematy dziennie...  więc bez sensu. Nawet teraz jak gram z kolegą to opentransit wywala go z mojego hosta w losowych momentach. Cudny światłowód 😉 😉

 

Co ciekawe pashabiceps chwalił Orange jaka to super sieć i wgl: https://www.youtube.com/watch?v=qP9MZIa4AuE

 

Chyba niedługo zmieni zdanie jak dojdą inne problemy z cs:go 😄


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Problemy skończą się na wiosnę...
Anonim

Nie dotyczy

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


@Piotrekk85napisał(-a)
Problemy skończą się na wiosnę...

A skąd takie info ?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Ostatnio owiana złą sławą telia śmiga wzorowo... za to opentransit skisł. Jak to mówią ''zamienił stryjek siekierkę na kijek'' 😄


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Banan922To chyba coś u ciebie nie tak. Ja niestety na miedzi ale kolega na FFTH i nic nie narzeka lol 32 ms max 35, cs:go 10 ms max 17, overwatch 32ms max 37 i oczywiście 0 % utraty pakietów. Kiedys jak raz graliśmy to miał 15 % ale to przez jakieś 30 sekund.