Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange VPN - FAQ


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange VPN - FAQ

ustawiony jako domyślny 🙂 aczkolwiek teraz dopiero mnie olśniło: w ustawieniach profilu mam formatkę "wybierz numer" - wpisałem tam z rozpędu *99# i może w tym tkwi problem? chociaż tbh nie wiem, co zamiast tego wpisać 😄 


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Orange VPN - FAQ

Numer jest dobry wpisany. Patrzyłeś może, czy rzeczywiście masz przydzielony zewnętrzny adres IP?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange VPN - FAQ

czy podpowiesz mi, jak to mogę sprawdzić? 

 

wygląda to obecnie tak:

wifi.jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange VPN - FAQ

Pokaż screen z airboxa jak wpisałeś punkt dostępu.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange VPN - FAQ

acces.JPG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Orange VPN - FAQ

A spróbuj wpisać VPN dużymi.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Orange VPN - FAQ

to samo. do tego połączenie jest strasznie niestabilne - co chwilę dostaję info o braku łączności 😞 na defaultowym orange wszystko działało ok, poza PSN-em właśnie, który zawieszał się nawet na netflixie/hbo go


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Orange VPN - FAQ

Youtube czy Twitch też tnie? Ponieważ te mogę przetestować u siebie. Do HBO GO akurat nie mam wolnego urządzenia.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 2
  • 0

Orange VPN - FAQ

Tak samo u mnie jak i u kolegi. Usługa włączona dane/hasle wpisane i NAT 3 już wszystkiego próbowałem nawet ustawić porty co niestety przy użyciu aplikacji z AIRBOXA jest bardzo uciążliwie