Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nat type

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25986
  • 15775
  • 1159

Nat type

Poczytaj ten wątek https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Orange-Airbox-2-0-konfiguracja/m-p/117776#M14161 chyba jest jakiś problem z airboxami.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 2
  • 0

Nat type

No nieźle zapoznałem się z tematem i wygrzebałem stary telefon z szuflady skonfigurowałem na nim połączenie VPN i poszło za pierwszym razem. Poprostu ja nie wierzę od dziś mam modem SAMSUNG GALAXY S5 hehe. W takim razie AIRBOX nie nadaje się na takie ustawienia ??

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25986
  • 15775
  • 1159

Nat type

Nie wiem tego. Ostatnio są problemy z Airboxami (których producentem jest Alcatel). Mi to jakieś 2-3 lata temu działało po dodaniu tylko punktu dostępu. Może to jakaś wadliwa partia. Nie wiem czy próbowałeś inne metody tylko ustawienie tylko 3G. Problem póki co wydaje się po stronie Airboxa.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 2
  • 0

Nat type

Ciekawe czy będę mógł wymienic modem w punkcie na jakiś inny za ewentualną dopłatą. Bo telefon jako modem to chyba dość kosztowny temat jeśli chodzi o pobór prądu..

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25986
  • 15775
  • 1159

Nat type

W punkcie to raczej od ręki nie wymienią. Chyba że byś dał go na rękojmię. Tylko tu jest problematyczne to jak opisać usterkę.
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 289
  • 349
  • 3

Nat type


@Piotrekk85napisał(-a)
..  Tylko tu jest problematyczne to jak opisać usterkę.

Np.: Złe działanie sprzętowe i programowe urządzenia Alcatel Onetouch Link 4G (Y858V).

 

Ela

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25986
  • 15775
  • 1159

Nat type

Na taki powód ktoś odpisze od razu negatywnie bez włączania urządzenia nawet. Musi być konkret i tak napisany by nie zarzucono że błąd jest po stronie konfiguracji usług na karcie sim.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 2
  • 0

Nat type

Pomyślę co tu zrobić może poprostu kupię nowy dedykowany do Orange i będzie spokoj. Dzięki za wsparcie z twojej strony nawet nie wiesz ile ja z tym walczyłem... Już nawet umowę zerwać chcialem ale kara za duża mi wyszła 5.5k hehe

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 25986
  • 15775
  • 1159

Nat type

Niby router dedykowany dla Orange (przecież cały brandowany razem z nazwą). Najlepiej to trzeba by poszukać kogoś z Orange Labs polskiego lub francuskiego, kto odpowiadał za soft. Niestety na poziomie tego forum nikogo nie znajdziesz. Ew. może są nieoficjalne softy. Bym jeszcze spróbował z rękojmia ale trzeba naprawdę opisać, że jest problem z NAT dla konsoli, masz wykupioną usługę. Tu naprawdę trzeba przygotować opis by nie odpisali że wina konsoli czy wina karty sim/numeru (bo to działa przez inne urządzenie). Też warto napisać o takim teście krzyżowym że by wykonany podając model telefonu.

Ew. załóż nowy wątek i może inni podzielą się informacjami jakie routery używając z vpn.

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 21
  • 2
  • 0

Nat type

Ja mam ten sam problem, VPN dynamiczne wykupione, w routerze punkt dostępu ustawione a na konsoli nadal nat3. Jak kartę włożyłem do telefonu i ustawiłem punkt dostępu to przez telefon miałem na konsoli nat2. Będę szedł do Orange o wymianę sprzętu na jakiś nowszy bądź inny.