- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jitter (Pominięte pakiety)
Nadal za mało informacji, nikt z nas wróżbitą nie jest 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jitter (Pominięte pakiety)
Jeżeli chodzi o sygnał chodzi ci o Pasmo, jakie odbieram , czy to co widzi router ?
Takie coś mam w routerze, jak zrobiłem to co podpowiedział mi Chat GBT, lampka z Żółtej zrobiła się niebieska, ale mało co to dało, dodatkowo wcześniej przy wyborze większej ilości Pasm nie czytało mi dolnej wartości 5G, 0 sygnału, po wymuszeniu tylko B3, B7, B20 dla Lte i N1, N77 i N78, właśnie dolna wartość się ukazała.
Dodam, jeszcze, że we frustracji i braku pomyślunku, sprawdziłem małą głupotę, otóż podpiąłem Router oryginalnym RJ45 dodanym do starego routera i Jitter z 7% zmienił się na 3,5% w maksymalnej wartości
Zakupiłem dziś najlepszy możliwy Patchcord, ma przyjść jutro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jitter (Pominięte pakiety)
1. pasmo z którym twój router jest faktycznie połączony (w trybie auto)
2. przeleć te pasma i sprawdź, np. agregacja 1800 MHz + 2600 MHz. chociaz tutaj polecam sprawdzic jakie faktycznie stacja obsługuje pasma
3. co do "Jitter z 7% zmienił się na 3,5% w maksymalnej wartości", raczej przypadek - internet mobilny zmienny być... takie rzeczy najlepiej testować w nocy.
4. Podaj ID stacji, parametry sygnełu (tryb auto) (możliwe że masz SINR za niski, a nawet o tym nie wiesz)
5. Możesz jeszcze sprawdzić B1 + B3 + B7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jitter (Pominięte pakiety)
Co do tego, że spadło nie jest przypadkiem, wpiąłem jeszcze raz beznadziejny kabel kupiony za 6zł w Brico i jest tragedia, więc kabel ratuje. Ustawiłem to co mi podpowiedział Chat GBT i jedyne co zostało, to losowe skoki pingu do 260ms, ale raczej tu obstawiam przeciążony nadajnik. Jeżeli do Października nie będzie poprawy będę myślał na reklamacją, ale raczej nie uzyskam pomocy, a będę się męczył tak jak kiedyś z Cyfrowym Polsatem. Do czasu, aż nie wybudują mi światłowodu na wiosce.
Temat jak narazie uważam za zamknięty, ale zostawię go otwartego, może jeszcze problem wróci ze zdwojoną siłą. Dzięki wszystkim za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jitter (Pominięte pakiety)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »