Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

EA FC 24 na PS4 laguje

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

EA FC 24 na PS4 laguje

Witam do około tygodnia mam problem z wyżej wymienioną grą podczas rozgrywki online. Podczas każdego meczu ścina, przyspiesza, zwalnia itd. Internet mam od was jest to światłowód i gram na WiFi od około 3/4 lat w poprzednich edycjach nigdy nie było większych problemów Ping na wysokości 16/18 ms teraz również jest taki Ping a gra się przycina praktycznie podczas każdego meczu. Wyskakuje również na ekranie komunikat o jakości połączenia i jest to tragiczna jakość więc jest to problem z internetem. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? 


IMG_0555.jpeg

 

____________

* W temacie doprecyzowałem etykiety - Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13041
  • 53540
  • 622

EA FC 24 na PS4 laguje

@Dywanek19940951  według mnie powinieneś sprawdzić kabel, później kombinować dalej. Każda diagnostykę trzeba zacząć od spraw oczywistych i weryfikować po kolei możliwości powstawania problemów 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13041
  • 53540
  • 622

EA FC 24 na PS4 laguje

@Dywanek19940951  połącz się po kablu i problem z głowy. Musisz sobie zdawać sprawę, że  wifi jest bardzo niestabilne, a urządzenia się starzeją.

To jakbyś mechanikowi w warsztacie samochodowym powiedział że dotąd jeździł.....

To tak w skrócie 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

EA FC 24 na PS4 laguje

W sensie po kablu?


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1705
  • 8355
  • 64

EA FC 24 na PS4 laguje

@Dywanek19940951 Tak, po kablu. To standardowa rada na tym forum jak nie wiadomo o co chodzi. Ping nie wskazuje na problemy z WiFi. Czy możesz sprawdzić rozgrywkę na starszej wersji gry?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0